Elikkäs ongelmana on jumittunut kuskin takaovi. Se nyt on ollut tollanen jo jonkin aikaa, mutta hidastaa ja haittaa arkista auton käyttöä. Lukossa on ja tuntus pysyvän, eikä aukea nupista vetämällä. Vaikuttas ku jokin vetäis sitä alaspäin kuten jousi.
Kenelläkään vastaavia kokemuksia?
ei se jäykkä ole. nousee ihan jouhevasti, mutta putoo samontein alas. taitaa olla purku edessä, kunhan jaksais ottaa takapenkin pois ym. ei vaa jaksais AINA säätää
Mulla oli tuossa syksyllä samainen ongelma että aina vetäs takas sen nupin... Jäi vain selvittämättä se vika koska se korjautu mulla itekseen... Ku aikani sitä nykiin ja houkuttelin aukeen... Teinköhän mä jotenkin että vedin sen nupin ylös ja pidin ylhäällä sitä ja sitten aukasin vivusta sen oven niin sen jäkeen se on taas pelannu ihan normaalisti...
Voi olla että muistan väärin, mutta mulla saattoi olla samanlaisia oireita. Asiaa kun tarkasteli niin huomasi että jokin mutteri oli tipahtanut paikoiltaan ja vivustot olivat p**seellään.
Etuovesta olen kerran vivut korjaillu, ku olivat menneet kummasti vääriin asentoihin. Kokeilin tota samanaikaista nostoa ja kahvan vetoa, mutta ei tehonnu. Noh, eipä sinne taakke oo ketään tapana pahemmin ottaa ja toimiihan se toinen takovi. Taidan keskyttyä kuitenki TC:n virittämiseen, jotta saan sen nokalle viel tämän vuoden tapaamiseen. Siis johonki niistä =D
Samarasta olen korjannut Uzu:n mainitseman vian,missä kans oli mutteri irronnut vipumekanismista,eikä ovea saanut kuin sisältä auki.Pojan 2105:ssa odottaa korjaustaan samanlainen vika.Irronnut mutteri löytyy oven pohjalta.
mulla oli 1300 ladas sama vika.. potkasin sisä puolelta oven auki ja sit vaan moottori öljyä saranoihin ja sit siinä vähän aikaa laitto ovea kiinni ja auki... sit alko toimiin...