Sivu 1/1

koko kaasuvivuston irroitus

Lähetetty: 1.4.2004 13:24
Kirjoittaja afrika
metalli väsyi ja kaasuvipu katkesi. moottorin takana menee se pyöröteräksinen vipu niin siitä päästä (kaasuttimen puolelta) katkesi se klipare mikä vie kaasupolkimen voiman ylös kaasuttimen vivustoon.
kysysyimpä saako sitä koko kaasuvivustoa keploteltua mitenkään ylös sieltä moottorin takaa ilman silmitöntä väkivaltaa vai pitääkö nyt löysätä koko moottori irti. ei olis mitään ongelmaa jos ei sitä vipstaakia olisi hitsattu yhtenäiseksi tangoksi ihan kaasupolkimen päähän asti. se on sielä välissä "nalkissa". alfamerkin on , ilmeisesti tarkoituksella, jättänyt ilmoittamatta miten tämä irroitetaan :shock:
A-A

Lähetetty: 1.4.2004 16:18
Kirjoittaja afrika
joo, ei lähde ei. :evil:
pakko hitsauttaa korvake kiinni. tuota koko tankoa ei kertakaikkiaan saa sieltä välistä pois. :x
naapuri kävi siinä ja kysyi että mikset vedä siitä kaasuttimen vivusta narua sisälle ja kaasuttele sillä. :idea:
jep. käsikaasu-lada. :!:
toimii. :lol:
ajattelin huomenna laittaa ylimääräisen ryyppyvaijerin kojelaudan alaosaan kiinni. kummallakohan kädellä olisi helpompi kaasutella? vasemmalla luulisin...
siis väliaikaisesti.
A_A

Lähetetty: 1.4.2004 21:03
Kirjoittaja jta
Katohhan ettei kukaan sitten pääse sanoon että hevosella ajelet... Isännälle työ kaverit teki käytännön pilan ku ajeli käsikaasuisella autolla niin olivat heinä kasan kantaneet vielä auton eteen...

Lähetetty: 1.4.2004 21:55
Kirjoittaja RYSSA
:shock: mahtuu tulemaan muistaakseni,sorkkarauta koneen ja rintapellin väliin.

Lähetetty: 2.4.2004 20:52
Kirjoittaja afrika
niin... sorkkarauta jäi kokeilematta. rengansrauta oli liian softia kamaa.
rautasaha.
samoin sahaa uuteen tankoon.
kierteet tai jokin sokkasysteemi siihen vastaisuuden varalta.
käsikaasu ei toimi pitemmän päälle. ainakaan kaupunkiajossa. vaatii liika keskittymistä...
A_A