koko kaasuvivuston irroitus

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
afrika
Viestit: 139
Liittynyt: 2.10.2003 20:51
Paikkakunta: K-stad/Malax/Vaasa
Viesti:

koko kaasuvivuston irroitus

Viesti Kirjoittaja afrika »

metalli väsyi ja kaasuvipu katkesi. moottorin takana menee se pyöröteräksinen vipu niin siitä päästä (kaasuttimen puolelta) katkesi se klipare mikä vie kaasupolkimen voiman ylös kaasuttimen vivustoon.
kysysyimpä saako sitä koko kaasuvivustoa keploteltua mitenkään ylös sieltä moottorin takaa ilman silmitöntä väkivaltaa vai pitääkö nyt löysätä koko moottori irti. ei olis mitään ongelmaa jos ei sitä vipstaakia olisi hitsattu yhtenäiseksi tangoksi ihan kaasupolkimen päähän asti. se on sielä välissä "nalkissa". alfamerkin on , ilmeisesti tarkoituksella, jättänyt ilmoittamatta miten tämä irroitetaan :shock:
A-A
Avatar
afrika
Viestit: 139
Liittynyt: 2.10.2003 20:51
Paikkakunta: K-stad/Malax/Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja afrika »

joo, ei lähde ei. :evil:
pakko hitsauttaa korvake kiinni. tuota koko tankoa ei kertakaikkiaan saa sieltä välistä pois. :x
naapuri kävi siinä ja kysyi että mikset vedä siitä kaasuttimen vivusta narua sisälle ja kaasuttele sillä. :idea:
jep. käsikaasu-lada. :!:
toimii. :lol:
ajattelin huomenna laittaa ylimääräisen ryyppyvaijerin kojelaudan alaosaan kiinni. kummallakohan kädellä olisi helpompi kaasutella? vasemmalla luulisin...
siis väliaikaisesti.
A_A
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Katohhan ettei kukaan sitten pääse sanoon että hevosella ajelet... Isännälle työ kaverit teki käytännön pilan ku ajeli käsikaasuisella autolla niin olivat heinä kasan kantaneet vielä auton eteen...
RYSSA

Viesti Kirjoittaja RYSSA »

:shock: mahtuu tulemaan muistaakseni,sorkkarauta koneen ja rintapellin väliin.
Avatar
afrika
Viestit: 139
Liittynyt: 2.10.2003 20:51
Paikkakunta: K-stad/Malax/Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja afrika »

niin... sorkkarauta jäi kokeilematta. rengansrauta oli liian softia kamaa.
rautasaha.
samoin sahaa uuteen tankoon.
kierteet tai jokin sokkasysteemi siihen vastaisuuden varalta.
käsikaasu ei toimi pitemmän päälle. ainakaan kaupunkiajossa. vaatii liika keskittymistä...
A_A
Vastaa Viestiin