Ammatin arvausta.
- Lada Scandinavia
Ammatin arvausta.
Kerro työstäsi/ammatti siten, että sitä joutuu arvaamaan.
Voi olla oma ammatti tai joku ammatti, mitä on esimerkiksi tehnyt joskus.
Aloitetaan tästä.
Siis teen yötyötä ja ajan VW Transportteria TDI 04 mallista. Auto on väriltään valkoinen ja kyljessä vähän sinistäkin.
Ohjaamossa mm. taipuisa kartanlukuvalo ja etupenkin takana kalterit.
Työvaatteet sinisiä ja housun molemmissa lahkeissa heijastin nauhat.
Mikä työtä teen?
Voi olla oma ammatti tai joku ammatti, mitä on esimerkiksi tehnyt joskus.
Aloitetaan tästä.
Siis teen yötyötä ja ajan VW Transportteria TDI 04 mallista. Auto on väriltään valkoinen ja kyljessä vähän sinistäkin.
Ohjaamossa mm. taipuisa kartanlukuvalo ja etupenkin takana kalterit.
Työvaatteet sinisiä ja housun molemmissa lahkeissa heijastin nauhat.
Mikä työtä teen?
- Lada-poliisi
Re: Ammatin arvausta.
Sinä olet siis se toinen, joka osaa kirjoittaa?
Tjaa, ehkäpä poliisina olisit töissä myös päivällä... Lienet siis Kusti, joka polkee.
Tjaa, ehkäpä poliisina olisit töissä myös päivällä... Lienet siis Kusti, joka polkee.
Miliisi-henkinen Ladisti
- Teemu Kankaanpää
Tais se poliisi olla 

mitä muutaväriä autosta ja haalarista löytyy
ei oikein vaikuta poliisilta

ei oikein vaikuta poliisilta

Taidatpa jakaa Postin (Itella) pakettiautolla Turun Sanomia....auto palautettava konttorille viimeistään 6.30 arkiaamuisin.
Kaipa siinä on kalterit ettei nyytit ropise niskaan, meinaan jos siinä on ikkuna hytin ja kuormatilan välillä. Täytyy tarkistaa huomenna kun käyn päivittäin Laakkosella. (ettehän te mun ammattia ikinä arvaakaan
)

Reippaina käymme rekkain alle 

Laakkosella... Lienet automyyjä! Tai onhan siellä se huoltokin.
"Meillä" asiakas voi räätälöidä tuotteensa aika pitkälle haluamallansa lailla ja lisäksi olemme markkinajohtajia Skandinaviassa....(yritys?)
Otan kaikki valitukset vastaan muualta pohjoismaista koskien tuotettamme (työnkuva?)
Otan kaikki valitukset vastaan muualta pohjoismaista koskien tuotettamme (työnkuva?)
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
- rammracing
Moi!
Gestapolta vaikuttais ,mut luulen et on kompa,,,,toivottavasti ainakin!Vois olla joku asentaja jossaa virmassa ja kalterit sen takia ku on liikkuuva työkalupakki kyydissä ku tekee keikka hommia ja kolari tilantees ni ois kapinettii vähä suojaa ettei kalut tuu niskaa
T:A.Rämä RAMM RACING
Gestapolta vaikuttais ,mut luulen et on kompa,,,,toivottavasti ainakin!Vois olla joku asentaja jossaa virmassa ja kalterit sen takia ku on liikkuuva työkalupakki kyydissä ku tekee keikka hommia ja kolari tilantees ni ois kapinettii vähä suojaa ettei kalut tuu niskaa

A.Rämä RAMM RACING
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
- Lada Scandinavia
Kyllä oikeesti on Postin/itellan auto.
Etuovissa lukee Itella ja kyljissä Posti, sekä sinisiä/keltaisia palloja myös kyljissä.
On yksipaikkainen ja oikeanpuoleinen ohjaus. Kuskin penkin takana on kalterit ja suojaksi tarkoitettu.
ERIKOISTA ON, ETTÄ KAASUA KÄYTETÄÄN KUITENKIN OIKEALLA JALALLA.
Työni jälkeen pitää tuoda varikolle klo. 07.30 mennessä.
Lähtee päiväksi taas ajoon.
Etuovissa lukee Itella ja kyljissä Posti, sekä sinisiä/keltaisia palloja myös kyljissä.
On yksipaikkainen ja oikeanpuoleinen ohjaus. Kuskin penkin takana on kalterit ja suojaksi tarkoitettu.
ERIKOISTA ON, ETTÄ KAASUA KÄYTETÄÄN KUITENKIN OIKEALLA JALALLA.
Työni jälkeen pitää tuoda varikolle klo. 07.30 mennessä.
Lähtee päiväksi taas ajoon.
- rammracing
Moi!
No kokeillaas tätä!Mitä työtä olen tehnyt eli maanatai aamuisin rupesin peittelee jälkiä mitä olin keskiviikkona kaivurilla kaivanut!Jotkut voisivat sanoo et olen ollut rakennus miehenä tavallaan?Työmaalla ei saannut hirveest meluta.
No kokeillaas tätä!Mitä työtä olen tehnyt eli maanatai aamuisin rupesin peittelee jälkiä mitä olin keskiviikkona kaivurilla kaivanut!Jotkut voisivat sanoo et olen ollut rakennus miehenä tavallaan?Työmaalla ei saannut hirveest meluta.
A.Rämä RAMM RACING
- Lada-poliisi
Vai olisiko haudankaivaja vielä lähempänä?
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Tervehdykset toivottelen.
Aamusella saa aloittaa ennen 9:sää ihan milloin vaan ja melkein mitä tahansa. Illalla saa lopettaa 16.00 jälkeen aivan silloin kun miellyttää ja tuntuu siltä, tältäosin päivä on "pulkassa"
Aamusella saa aloittaa ennen 9:sää ihan milloin vaan ja melkein mitä tahansa. Illalla saa lopettaa 16.00 jälkeen aivan silloin kun miellyttää ja tuntuu siltä, tältäosin päivä on "pulkassa"
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet