varaosia tilattuina Venäjältä

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
pena

varaosia tilattuina Venäjältä

Viesti Kirjoittaja pena »

Eräässä keskustelussa kerrottiin varaosien (Lada 110) tilaamisesta Venäjältä. Tilausmahdollisuuksita ja -ehdoista kerrotaan sivulla http://www.ladaparts.ru . Venäjän ohella sivut ovat myös ainakin englannin- ja espanjankieliset.

Onko tästä hankintamahdollisuudesta tietoa ja kokemuksia, miten on toiminut, onko saatu oikeita osia, kauanko on kestänyt, millainen on hintataso jne.?
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
Sepi

Re: varaosia tilattuina Venäjältä

Viesti Kirjoittaja Sepi »

Nostetaanpa tätä ylöspäin. Sama kiinnostaa minua. Onko kukaan uskaltanut koettaa? Ainakin aika selkeät sivustot ja hinnat näkyvissä.
Kalusto:
  • Lada 111 stw 16V vm.2000 Bosch M1.5.4 ruiskulla, Valmet 20 BP vm.1962,
    Solifer SM mopo vm.1975?
staticx

Viesti Kirjoittaja staticx »

en tiedä tästä tilailusta mulla ukko tuo venäjältä ladaan alkuperäis osia ja ne ei ole kovin kalliita edes siellä nyt toi melkein kaikki jarru hilppeet että on ainakin tekemistä ladan kanssa
Jouska

Viesti Kirjoittaja Jouska »

Moi,

Olen kokeillut tilata tuolta. Onhan noissa aika hyvät käyttö-ohjeet. Pääsääntö on kai että kannattaa tilata silloin kun Euro on vahva dollariin nähden, niinkuin nyt. Mitään kovin painavaa ei kannata tilata koska silloin lähetyksestä voi tulla kallis kun rahti maksaa suhteettoman paljon. Mun omasta mielestä kannattaa tilata mahdollisimman monta (miel. pienikokoista)tuotetta kerralla silloin rahdin osuus suhteessa vara-osien määrään pysyy järkevämpänä. Voi tulla vääriä osia tai jotain voi jäädä uupumaan. Yleensä pienissä osissa voi olla sekaannusta kuten esim tiivisteet. Jos näin käy niin rohkesti vaan reklamaatiota. Tarkkana pitää olla mitä tilaa koska heillä voi olla useita valmistajia samallekkin tuotteelle. Myös auton valmistusajankohta saattaa vaikuttaa minkälainen osa käy.

Tavarat lähtevät muistaakseni Kazanista asti. Kun kirjoittaa oman osoitteensa kannattaa ääkköset jättää pois ja korvata ne aalla ja oolla koska lähettäjän ohjelma ei ymmärrä näitä skandinaavisia kirjaimia.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Vastaa Viestiin