Solenoidi
Solenoidi
Onko sillä väliä kuinka kireelle solenoidin vääntää tai että kuinka paksu se tiiviste on ?kun mulla se tiiviste on murentunu ja sitten kun siihe tekis uuden samanpaksusen niin se ei enään käy olleskaan. Ja sittekun ei laita olleskaan se nykii kylmänä. Eli mitä kummaa mun pitäs tehä nyt että se toimis niinkun auto eikä niinkun lada ?se on se ylempi.
Tosta ei nyt selviä että mistä oikein on kyse. Jos kyse on startin solenoidista niin eipä sinne muistaakseni mitään tiivistettä tullut.
Jos kyse on jostakin muusta venttiilistä niin ehkäpä.
Onkohan kyse axtec kaasarin kyljessä olevista bensa venttiileistä.
Laitappa ladan tyyppi ja vuosimalli peliin niin katsotaan.
Jos kyse on jostakin muusta venttiilistä niin ehkäpä.
Onkohan kyse axtec kaasarin kyljessä olevista bensa venttiileistä.
Laitappa ladan tyyppi ja vuosimalli peliin niin katsotaan.
Lada rules
Solenoidisuuttimista taitaa olla kysymys.
"sitten kun siihe tekis uuden samanpaksusen niin se ei enään käy olleskaan"
Siis auto ei käy vai se suutin ei käy siihen paikalleen??
Siis ei sitä liian kireelle saa vääntää, ettei mee kierre paskaksi, eikä myöskään niin löysälle että kusee siitä bensat suoraan pakosarjan päälle... En sitten tiedä mikä merkitys olla tiivisteen paksuudella on.
"sitten kun siihe tekis uuden samanpaksusen niin se ei enään käy olleskaan"
Siis auto ei käy vai se suutin ei käy siihen paikalleen??
Siis ei sitä liian kireelle saa vääntää, ettei mee kierre paskaksi, eikä myöskään niin löysälle että kusee siitä bensat suoraan pakosarjan päälle... En sitten tiedä mikä merkitys olla tiivisteen paksuudella on.

Reippaina käymme rekkain alle 

eli kyse on siitä solenoidi suuttimesta joka on kaasarissa. Ja se on se ylempi suutin. Kun siitä on murtunut se oikea tiiviste niin oon tehny siihen saman paksusen tiivisteen sellasesta tiiviste kumista. Kun tein sen niin lada ei käy tyhjäkäyntiä muutakun sen ruuvin säätää ihan tappiin ja sillonkin heikosti. Sittenkun sitä tiivistetta ei ole olleskaan ja vääntää suuttimen kireelle lada nykii kylmänä ja lämpösenä ainakun käynnistää uudelleen ja booaa kun painaa kaasua mutta käy tyhjäkäyntiä hyvin. kun pumppailee kaasua pääsee ladalla eteenpäin nykimättä ja sittekun on ajellu noin kilsan se ei tee sitä enää. Outua?!
1500 axtek vm-95-
1500 axtek vm-95-
Joo. Niin se voi olla että Axteekki jumala rankaisee sillä sille ei ole uhrattu alkuperäistä tiivistettä. Itte vaihtelin kyseisen tiivisteen pari päivää sitten. Otin tiivisteen eräästä käytetystä solenoidi venttiilistä. Itte tehtynä ei voi tulla huvä ja tuskin Deltasta saat pelkkää tiivistettä (myyvät koko venttiilin). Mulla olis yks venttiili vielä ja josta voi ottaa sen tiivisteen. Eikä oo Kallis.
Lada rules