Se ajotietone kiinostaa
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Se ajotietone kiinostaa
Mistä sen voi ostaa? Ja miten mä vaihdan tämän nimen "iskäinhoaladaa"?? Toki se inhoa viellä mutta luulin että en osta ladaa ikinä mutta toisin kävi 

-
Re: Se ajotietone kiinostaa
Ota yhteyttä Lada Shoppiin. Yksi BK-10 on maassa. Lisää koneita ja malleja saadaan tod. näk. noin syyskuun puoliväliin.
Jos shoppi sanoo jotain muuta, niin kerro, että minulla on yksi uusi kone kotona.
Jos olet jo kerholainen, tiedät yhteystiedot.
Jos et ole kerholainen, on aika liittyä!
Jos et aio liittyä, saatamme sortua myymiseen erityisen painavien syiden vallitessa...
Kerro jokin säälittävä tarina, niin homma on selvä
Jos shoppi sanoo jotain muuta, niin kerro, että minulla on yksi uusi kone kotona.
Jos olet jo kerholainen, tiedät yhteystiedot.
Jos et ole kerholainen, on aika liittyä!
Jos et aio liittyä, saatamme sortua myymiseen erityisen painavien syiden vallitessa...

Kerro jokin säälittävä tarina, niin homma on selvä