Vaihdekepin nuppi.

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Vaihdekepin nuppi.

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Myin tuossa yhden vaihdekepin nuppeineen. Nyt on tuossa TIINEessä raadon keppi ilman nuppia. Olisiko hyviä ideoita nupiksi? Joku hassu olisi hyvä. Golrpallo ei kiinnosta, en raaskisi pientä biljardipalloa uhrata. Kertokaahan jos teillä on ideoita. Älyttömät toteuttamiskelpoiset ideat olisivat parhaita. 8) :lol: 8)
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Re: Vaihdekepin nuppi.

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Näin yhdellä ilmavoimien miehellä vanhassa mersussa jonkin hävittäjälentokoneen (kertoi tyypinkin, mutta en enää muista) ohjaussauvan mötikän kaikkine ohjuksenlaukaisunippeleineen.

Naisautoilijalla dildo voisi herättää huomiota.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
PöyhöinKuusaalt

Mistähän arvasin tuon toisen idean. Kun olin kirjoittanut tuon topikin ja menin ulos, älysin, että tuotahan joku varmaan ehdottaa.

Taidan laittaa RockAjoiltani peräisin olevan vyönsoljen. Joku hemmetin naudanpääkallö siinä on. Kylmähän se on talvella, mutta mitäpä moisesta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mopo3

Viesti Kirjoittaja Mopo3 »

Laita Rubikin kuutio. Sitä sitten vain ajellessa ratkoisit :)
LADACAT

Viesti Kirjoittaja LADACAT »

Sinähän näppäränä kaverina väsäät siihen kiinni pienen puisen maatuskan 8)
Tatu Waloranta
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Tatu Waloranta »

HotRod tyyliin tuunailet siihen Ladan kiertokangen+männän :lol: 8) , tosin orkkis vaihekepin joutuu ottaa pois :) Tosin voihan siihen orkkis vaihekeppiinkin laittaa pelkän Ladan männän :D
UAZ 31512 4x4 Cabriolet vm. 1988 Off-Road
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Samara87/88

Viesti Kirjoittaja Samara87/88 »

säälittävä tuning-nuppi jostain tarvikeliikkeestä :shock:

ehei, etes ite vielä sellaiseen alentunu :lol: :lol: :lol:
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
PöyhöinKuusaalt

Hyviä ideoita! Kiitos. Tuo Rubigini ja varsinkin se Maatushka olivat eriomaisia. Sen Maatushkan minä laitan, kun jostain sellaisen saan. Kaikki nuo on joku joskus viskannut.

Laitoin siihen nyt sen lehmänkallosoljen. Toimii mukavasti. Etu-, keski- ja nimetönsormi menevät juuri sarvien väliin. Ote on letkeä. Vaihdekeppi on löysä ja väljä ja vielä tuo "nuppi" nuljuaa. Hyvä meininki.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Odessa

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Mulla oli Volvon 144:ssä krokotiilimallin munakäsikranaatti. Olihan se vähän turhan raskas, mutta kyllä se Volvossa pelitti 8)
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Skitjo

Viesti Kirjoittaja Skitjo »

Yksi ihan hieno viritelmä jonka jossain ghettotyyliin tuunatussa louraiderissa kerran näin oli messinkinen nyrkkirauta. Sopii ainaki käteen jos ei muuta :)
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Skitjo kirjoitti:Yksi ihan hieno viritelmä jonka jossain ghettotyyliin tuunatussa louraiderissa kerran näin oli messinkinen nyrkkirauta. Sopii ainaki käteen jos ei muuta :)
Mulla on ja töissä tehty happone nyrkkiraut joka on kiillottettu, vois olla yber hiano !
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Mulla on Suomen Joutsenen durkkilankusta sorvattu nuppi. Vaihtoivat Joutsenen durkin jotain kymmenen vuotta sitten johonkin lapin mäntyyn ? ja poika kun oli töissä Turun merimuseossa Forum Marinumissa teki mulle nupin Joutsenen durkkilankusta. Ei taida löytyä kovin monesta 110:stä.

T: Osku
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Osku kirjoitti:Mulla on Suomen Joutsenen durkkilankusta sorvattu nuppi. Vaihtoivat Joutsenen durkin jotain kymmenen vuotta sitten johonkin lapin mäntyyn ? ja poika kun oli töissä Turun merimuseossa Forum Marinumissa teki mulle nupin Joutsenen durkkilankusta. Ei taida löytyä kovin monesta 110:stä.

Mulla on tuplalampussa Noan arkin kylkilaudan palasta käsin moralla muotoiltu nuppi, johon Latan logo on tehty kullasta. Ja kulta on taas peräisin graalin maljasta... :lol:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Qulle

Viesti Kirjoittaja Qulle »

BA3 kirjoitti:
Osku kirjoitti:Mulla on Suomen Joutsenen durkkilankusta sorvattu nuppi. Vaihtoivat Joutsenen durkin jotain kymmenen vuotta sitten johonkin lapin mäntyyn ? ja poika kun oli töissä Turun merimuseossa Forum Marinumissa teki mulle nupin Joutsenen durkkilankusta. Ei taida löytyä kovin monesta 110:stä.

Mulla on tuplalampussa Noan arkin kylkilaudan palasta käsin moralla muotoiltu nuppi, johon Latan logo on tehty kullasta. Ja kulta on taas peräisin graalin maljasta... :lol:
:D :D :D :D :lol: :lol:
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
PöyhöinKuusaalt

LadaCatille ja kaikille muille tiedoksi! Nyt on sitten se IhanaMaatushkaNukke odottamassa pääsyä vaihdekepin nupiksi.

Muilutin tänään Kouvolan asemalaiturilta mukaan yhden Maatushkan. Pääsimme tänne Markikseen. Maatushka esitteli minulle ensin uusia vaatelöytöjään suurella innolla. Kyseessä eivät olleet alusvaatteet. Olipa upeita vermeitä ja releitä. Mutta...

Sitten tuo Muilutettu Maatushka kaivoi kätköistään ihanan maatushkanuken ja antoi sen minulle. Se oli ollut suvussa jo vuosikymmeniä. Se tuotiin minulle, koska kerroin LadaCatin keksineen tuon upean idean. Meinasin tilata niitä Sortavalasta, mutta onneksi sain tuon suuria tunteita sisältävän lahjan.

Ah, miten ihanaa on saada mieleisiä lahjoja. Onneksi minulta luonnistuu tuo muilutus, niin Maatushkojen kuin maatushkanukkejen.

&&&&&&&&&&&&&&&& :shock: &&&&&&&&&&&&&& :mrgreen: &&&&&&&&&&&&&&&& :shock: &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin