Olen lukenut paljon potaskaa ja paljon hyvää. Korjaamo äijät sanoo että se vasta on ongelmapesä tämä lada (110 16v)´.
Itse on ajanut kyseistä autoa ja tykkäsin siitä itse olen 188 pitkä ja ei riisi tautinen. Se oli aika "ripeä" ja mitä kovempaa ajoi niin sitä suoremmin se kulki sain jopa sen 185kmh mittariin mitä luvataan.
Eihän siinä ole ohjaustehostinta,abs,airbag ym varusteet......... Pitää toivoo että ei tule ketään hullua itsemurhaa/känniläista vastaan. Ja muistaakseni delta autossa ne jopa kehus 112 mallia eli farmaria!! mutta ei tässä viellä kaikki jopa venäläiset sanoo että se farkku on se parempi malli?? Se on jo varmaan makuasia how knows?
Mutta asiaan kannataako ostaa se missä on sähkö ikkunat vai ihan veiveillä.
Jotkut sanoo että voihan hitsin kuin on RUMA AUTO!!! mutta ei se minun mielestä niin ruma ole..... Aika jännän näköinen pirssi

No mutta toivotaan että saan shyslerin myytyy ja voin ostaa farkku ladan ainakin faija saa semoisen slagiin että huh huh

Aii niin koeajoin 97 skoda felicia ja voisin sanoa että olipa p****ska auto ajaa kyllä mä miellumin maksan 1000-1900€ vähemmän ja 4-6 vuotta nuoremmasta ladasta kuin siitä 1,6 75hp skoodasta siinä oli ihan hirveet penkit mutta olihan siinä ohjaustehostin ja wolkarin kone.