
Vikanahan siis oli, että huohottimesta tuli öljysavua ja tyhjäkäynnillä kone tuntui hörsköttävän kolmella pytyllä. Tänään rupesin töiden jälkeen purkamaan koneesta apulaitteita pois, ajatuksena että josko tuon vaikka huomenissa saisi irrotettua kokonaan, mutta paskat -motti oli jo irti ennenkuin huomasikaan. Kyllä näitä on mukava rempata..

Jos ihmettelette noita kuvassa näkyviä lankkuhässäköitä, niin ne ovat moottorinosturi

Muita kokemuksia, n.200 km matkalta:
- Voimansiirto; kytkin ( näytti olevan aika uudehko), loota, perä toimii mainiosti, näille ei tarvitse tehdä mitään.
- Alusta jarruineen myös varsin hyvän tuntuinen, no viime leimalle olikin uusittu sylinteriä, putkea, niveltä yms.
- Punainen sisusta on hieno

-Korissa kukkaa ja helmoja pitää hitsata.
Tästä jatketaan, autohan on ollut ensimmäisellä omistaja aina viime kuun puoliväliin asti, jolloin se siirtyi hänen pojanpojalleen ja siitä sitten minulle.