Tervehdykset uudelta käyttäjältä!
Tuota projektikampetta on tullutkin jo jonkin aikaa rakenneltua ja selailtua tätäkin foorumia mutta nyt meni sormi suuhun.
Kysymys kuuluu: onko kellään villejä veikkauksia siitä miksei tuossa kamppeessa tahdo kuskinpuolen sisempi vetari eli se tumppi sieltä etuperän päästä pysyä ehjänä millään? ensimmäinen tuli ehkä hajotettua enimmäkseen omaa tyhmyyttään montulla (keula hetken ilmassa ja veto päällä ja naps)
Tämän jälkeen sain jostain haalittua varta vasten sorvatun "erikoisvahvan" vetarin jota "ei pitäisi ajamalla saada rikki". nakkasin moisen murikan alle ja sehän kestikin kevyttä maastoajoa jopa kolme päivää, jonka jälkeen nasahti taas, tällä kertaa vielä varsin rauhallisessa vedätyksessä hiekkamäessä renkaat suorassa. Jonkin verran suivauttaa taas alkaa purkamaan koko hoitoa ja etsimään uutta niveltä!
Ja miksi sen pitää katketa aina kuskinpuolelta, kun mun käsityksen mukaan yleensä menee pelkääjän puoli. Autossa siis keulassa normaali korotus mersun pätkityillä jousilla ja insan saharat alla. Toivottavasti joku löytää loogisen selityksen tähän, voiko jossain esmes olla ylimääränen holkuma joka katkoo sen tumpin?
Niva katkoo vetarin tumppeja
Re: Niva katkoo vetarin tumppeja
käyppä kysäseen http://www.offipalsta.com siellä ne varmaan osaa jotain sanoa