mojeens!!
eli kysytään näin aluksi että kestääkö saabista napatut su tuplakaasarit painetta? eli ne on siis saabin vakio kaasarit. ja sitte kestääkös saabin vakio kaasari eli se zenit-strömberg painetta?
turboksi tulis garretin t25 ja moottorina toimiis 1500 ex axteeki. nykyään ruokaa antaa toi saabin römpäri.
jaaa siiittee viäälää notta olisko kellää myyrä tuallaasta t25sen hukkaporttia?
turbotus mielessä
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: turbotus mielessä
ne kaasarit vaatii paineistuksen
se ei ollut mikään paha homma johonkin (en muista mihin) porattiin reikä ja siihen ahtopaine
viisaammat saa jatkaa
se ei ollut mikään paha homma johonkin (en muista mihin) porattiin reikä ja siihen ahtopaine
viisaammat saa jatkaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
Re: turbotus mielessä
saabin vakio "tuplat" on yleensä ollut stömbergin tekemiä, ja vastaavia kuin isompi 175malli joita on siis yksi kappale saabissa.
muistaakseni kaasarin "kanteen" eli kalvon yläpuolelle porattiin reikä johon laitettiin nippa-> ja siihen ahtopaine. Ehkä myös neula vaati jotain muutoksia.
R-sport volvoissahan oli paineistettuna vastaava kaasari, ehkä semmoista tutkimalla näkisi eroavaisuudet
muistaakseni kaasarin "kanteen" eli kalvon yläpuolelle porattiin reikä johon laitettiin nippa-> ja siihen ahtopaine. Ehkä myös neula vaati jotain muutoksia.
R-sport volvoissahan oli paineistettuna vastaava kaasari, ehkä semmoista tutkimalla näkisi eroavaisuudet

21013 2300tic
Re: turbotus mielessä
Eli luistin yläpuolelle tulee paine, son selevä, mutta pitää vielä laittaa kohokammioon painetta, mutta sitä en tiedä meneekö tollasissa kaasareissa se jo vakiona sinne, koska joissakin menneepi...ralli lada kirjoitti:saabin vakio "tuplat" on yleensä ollut stömbergin tekemiä, ja vastaavia kuin isompi 175malli joita on siis yksi kappale saabissa.
muistaakseni kaasarin "kanteen" eli kalvon yläpuolelle porattiin reikä johon laitettiin nippa-> ja siihen ahtopaine. Ehkä myös neula vaati jotain muutoksia.
R-sport volvoissahan oli paineistettuna vastaava kaasari, ehkä semmoista tutkimalla näkisi eroavaisuudet
Re: turbotus mielessä
pitää vähä tutkia jotta menöökö tos mitään kanavaa kohokammioon...