Mersu jäi...
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Mersu jäi...
Olin tässä viikonloppuna tuolla moottoritiellä ajelemassa kotia kohti n. 130km/h. Tuli siihen sitten semmonen kakssatanen diisselimersu vierelle ja katto mua ja virnuili. Se sitten otti semmosen 140 lasiin ja meni eelle. Mulla sitten nousi hieman virne naamalle ja annoin laakkosen syyä niin paljon ku poljin anto periksi. Vauhtia otettiin tommonen 145 ja mentiin siihen mersun vierelle. Virnuilin samalla tavalla mersumiehelle kun sekin virnuili aiemmin mutta mersumiehen ilme tässä vaiheessa oli lähinnä kauhistunut. Annoin laakkoselle viimesekki kaasuvarat irti ja mersu katosi jonnekkin taka-alalle vauhdin lipoessa sataaviittäviittä.
Onko muilla ollut vakiolaapukoiden kanssa näin antoisia kokemuksia?
Re: Mersu jäi...
Kun ikää kertyy lisää, tulee varmaan järkeäkin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Enhän minä toki näin törttöile aina! Sattu vaan oleen hieman leikkimielisyyttä ja hyvät olosuhteet. Kirkas ja tuuleton ilma, tyhjä tie ja virkeä mieli
Kyllä sitä aina sillon tällön on kiva vähän piruilla kunhan ei aivan idioottimaisesti rupea kaahaamaan.

- Samara87/88
iän ja järjen suhde ei kyllä aina ole lineaarinen.....
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo

ja suljetulla radallahan nämä nopeudet on ajettu?
yleisen liikenteen joukossa on hieno miestellä ja kun kädet loppuu niin tutkijalautakuntaa tarvitaan
liikenneministeriö suunnittelee yleisrajoituksen laskemista kun muutamat taulapäät kaahaa
yleisen liikenteen joukossa on hieno miestellä ja kun kädet loppuu niin tutkijalautakuntaa tarvitaan
liikenneministeriö suunnittelee yleisrajoituksen laskemista kun muutamat taulapäät kaahaa
yritin joskus ohittaa talbot horizonilla mersun.pääsin mersun rinnalle,siinä ajettiin tovi rinnakkain sitten mersu kuski alkoi nauramaan,polkaisi jarrua,päästi minut eteensä ja ohitti samantien.vauhti tilanteessa oli 120kmh,ei riittänyt talbotissa vauhti edes ohitukseen.

Wiritetyllä Warrella pääsin kuittaamaan 200:lle dieselmersulle.Se puski Porvoon moottoritiellä 140 musta savu perässään.Warre kulki noin 160.Luulen että kotiinpäästyään hän hakkasi muijansa tai autotallissa ampui itsensä 

Kerran otin skabaa entisen luokkakaverin 1,3 Sunnyä vastaan tuolla 1500S:llä. Ei mitään jakoa, jäin ku seisomaan vaikka kiihytys meni aika nappiin. En oo sen jälkeen kovin paljoa viittiny kisailla.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
No oli tehoa kuinka vähän tahansa, niin peli oli silti selvä.
Enkä lähtis vertailemaan 75 hepan Ladaa minkään Auton moottoriin, jossa on 75 konia. Ladat hevoset kun on vähän "tyhjiä" hevosia
Enkä lähtis vertailemaan 75 hepan Ladaa minkään Auton moottoriin, jossa on 75 konia. Ladat hevoset kun on vähän "tyhjiä" hevosia

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
No siis "tavallinen" kaks litranen tiisselimersu ei yli sataaneljääkymppiä kulje. Kaveri vaihto pumpun omaansa ja sai siitä irti 167km/h mutta ennen sitä meni kituuttamalla 140Idän Ihme 1 kirjoitti:Tais käydä tuuri kun löysit noin hitaan Auton.Skitjo kirjoitti:Olin tässä viikonloppuna tuolla moottoritiellä ajelemassa kotia kohti n. 130km/h. Tuli siihen sitten semmonen kakssatanen diisselimersu vierelle ja katto mua ja virnuili. Se sitten otti semmosen 140 lasiin ja meni eelle. Mulla sitten nousi hieman virne naamalle ja annoin laakkosen syyä niin paljon ku poljin anto periksi. Vauhtia otettiin tommonen 145 ja mentiin siihen mersun vierelle. Virnuilin samalla tavalla mersumiehelle kun sekin virnuili aiemmin mutta mersumiehen ilme tässä vaiheessa oli lähinnä kauhistunut. Annoin laakkoselle viimesekki kaasuvarat irti ja mersu katosi jonnekkin taka-alalle vauhdin lipoessa sataaviittäviittä.
Kyllä siis tottakai oli kyseessä suljettu rata! Enhän minä nyt lakia rupea rikkomaan... Eiku siis oikiasti...pressa kirjoitti:ja suljetulla radallahan nämä nopeudet on ajettu?
No on kyllä aina silloin tällöin tullu audeja ja muita härnättyä tuolla meitin ladalla.Skitjo kirjoitti: Onko muilla ollut vakiolaapukoiden kanssa näin antoisia kokemuksia?
Se kelaa kyllä komiasti mittarin pohjaan ja ylikin

Alkaa vaan kierroksia olemaan tuolla nelilovisella lootalla kohtuullisesti siinä 150 jälkeen

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Tänään kehä 3:n itäpäässä missä liikennevalojen jälkeen pian alkaa 80:n nopeusrajoitus kiihdytin ripeästi kyseiseen nopeuteen.Viereisellä,vasemmanpuoleisella kaistalla vanha kaappimersu jäi useita kymmeniä metrejä...sillä oli kait tarkoitus ohittaa minut.Minut ohittaessani reilulla ylinopeudella hän vielä kehtasi huudattaa torvea.Siis mitä tein väärin?
1. ajoin Ladalla
2.autoni on ripeämpi kuin vanha kaappimersu
3.en ymmärtänyt olla nöyrä kun mersu oli lähettyvillä
4.ladalla ajetaan tieiden tukkona
1. ajoin Ladalla
2.autoni on ripeämpi kuin vanha kaappimersu
3.en ymmärtänyt olla nöyrä kun mersu oli lähettyvillä
4.ladalla ajetaan tieiden tukkona
-
Toissailtana vähän sama juttu Passatin kanssa;Kuvitteellinen keskustelu VW:ssä:"Kato kun Lada painaa kuin aamusumuun.. V-! sillä taitaa olla peltipoliisi-ilmaisin...ei se kyllä karkuun pääse!..S-na kun se haisee.. itäpensaa tietysti,kävelisi kun ei pysty autoo ostaan eikä verollista menovettä..kommari tai muu hyypiö,niitä täällä idässä piisaa,oliskohan se kännissä...voishan sen yrittää polttaa..P-le kun on ohituskieltoja ja selviä tutkapaikkoja..kato nyt viidenkympin alue ja ajaa vähintään kuuttaviittä...täällä niillä on tutut poliisit,ei ne sakota kuin turisteja..hei! ohituskaista 1,2 km!.. no joo...kato,kato,alkoiko Lada hyytyy vai mikä... satasen alue eikä aja kun sataaviittä! Kaista auki ja Saksan laatu liukuu tyylikkäästi omaan atmosfääriinsä...kato akka mimmonen iivana sitä sompaa,näytä veetä tai iitä tai huuda että hyvästi!" 

2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
robson kirjoitti:yritin joskus ohittaa talbot horizonilla mersun.pääsin mersun rinnalle,siinä ajettiin tovi rinnakkain sitten mersu kuski alkoi nauramaan,polkaisi jarrua,päästi minut eteensä ja ohitti samantien.vauhti tilanteessa oli 120kmh,ei riittänyt talbotissa vauhti edes ohitukseen.![]()
Kyllä minä omalla talbot 1510 (sama kuin horizon, mutta neliovinen "coupe") ohittelin paljonkin autoja moottori tiellä. Kone oli se "väkivahva" 1.3 mutta lootassa sentään löyty 5pykälää..
Parhaimmillaan sillä mentiin 135