eli Lada on vuosimallia -89 oleva 1600SL. Ongelmana on että auton saa käyntiin, mutta käy tyhjäkäyntiä erittäin heikosti ja kun nostaa kierroksia nii käynti on entistä heikompaa.
Kaasarin kyljestä ku löysää suutinta(en tiedä mikä suutin kyseessä, kannan halkaisija n.1cm) niin että vetää vähän ilmaa välistä---> tyhjä käynti paranee jopa lähes normaaliksi, mutta kierroksilla ongelma säilyy.
Missä vois olla vika?
syttyä pyöritelty jo suuntaan ja toiseenki...
1600 käynnin ihmettelyä
Re: 1600 käynnin ihmettelyä
Ilmanputsari tukossa, eihän? Katkojankärjet yms. huolto-osat, taatusti hyvät ja oikein säädetty ( kärjet 0,4mm)..?
Kaasarin putsaus voisi myös olla aiheellista ja lopuksi vaikka korjaamolle säädettäväksi ( maksoi 10e kun itse säädätin leimaa varten)
Kaasarin putsaus voisi myös olla aiheellista ja lopuksi vaikka korjaamolle säädettäväksi ( maksoi 10e kun itse säädätin leimaa varten)
- pappa- igor
Tätä minäkin suosittelisin tai sitten vaihtoehtoisesti weber-korvauskaasutin jolla voi saada jopa pari lisähevosta ja paremman polttoainetaloudenKimmo86 kirjoitti:

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
kaasari käytetty auki ja puhdistettu, ei vaikutusta. sytytys osat uusia samoin ilmanputsari.
weberin kävin jo pelastamassa kaverin sierran koneesta, mutta siinä pihalla kun se on majaillu nii akselithan siitä on jumittanu
weberin kävin jo pelastamassa kaverin sierran koneesta, mutta siinä pihalla kun se on majaillu nii akselithan siitä on jumittanu