kanttilada 1,5L -96 ajettu +100tuhatta.. käynnistyy ja pysyy automaattiryypyllä käynnissä, hetken ajon jälkeen kun ryyppy poistuu toimminnastaan niin tyhjäkäyntiä ei ole..
pintakaasulla joutuu risteyksissä pitämään ladaa käynnissä mutta todella röpeltämällä.. kierroksilla kyllä kulkee ja isommilla kierroksillakin kun pitää tasaista kaasua niin on havaittavissa pientä takkuilua..
liikkeelle lähdettäessä joutuu antamaan reilusti kaasua kaasua,
jos yrittää lähteä pintakaasulla kutittaen niin ilmenee välittömästi pieni "välikuolema" (Booh) jolloin taas joutuu kenkimään 2105 vauhtiin.. vaihteitakin saa vaihtaa hätäseen ettei kerkee sammuu.. ja siis lämpöisellä koneella kaikki tämä ilman ryyppyä.
kaasarissa vikaa vai syttypuolella.. mitä veikkaatte?
2105 tyhjäkäynti
Re: 2105 tyhjäkäynti
Onnea valitsemallasi tiellä.
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 13&t=11660
Tosta alkuun ja haulla lisää; asteekki, axteekki, axtek, jne..

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 13&t=11660
Tosta alkuun ja haulla lisää; asteekki, axteekki, axtek, jne..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Re: 2105 tyhjäkäynti
vaihdoin tänään tulpat.. oli vanhat sen verran vaaleat että on käyny laihalla, ja välystäkin oli.
uudet tulpat paikoilleen ja hetken luulin että aavistuksen parani mutta ei.
huohotusletku halki joten otin sen irti ja samalla huomasin että ilmanputsari heiluu.. no olihan
se kaasuti rungostaan irti, kiristin sen koitin uudestaan.. taas parani hiukan mutta ei.
tarkistin alipaineletkut ja ne oli ok.
vaihdoin pyörijän jakajasta mutta ei vieläkään vaikka siinäkin kulumaa oli, tarvitsee vaihtaa koko jakajakin. itse en tunne tuota kaasutinta juurikaan mutta nyt on aika opetella.
huomasin että käyttövipu hiukan jumii,, kone oli kylmänä kun käynnistin ja huusi kovaa.
pykälä kaasussa tuntui selvästi. kun kone lämpes pienen ringin jälkeen niin tuo ryypyn huuto ongelma hävis. taas hetkeä myöhemmin starttasin ja sama homma, vaikutti siltä että sielä jää päälle jokin osa siitä käyttö vivusta koska käsin sinä tuntui selvästi että se ei palauta oikein muuta kuin koneen lämmetessä. näin että ennen näitä toimenpiteitä oli kaasarin runkoa pitkin valunut menovettä. pensaa tuo vehje saa kyllä, kokeilin pumppua ja ehjähän se. putki tosin vuotaa, sai osumaa hidasteeseen viikonloppuna kun oli lastia. tälläkin hetkellä sama homma että lämmetessään ei tyhjäkäyntiä ole
uudet tulpat paikoilleen ja hetken luulin että aavistuksen parani mutta ei.
huohotusletku halki joten otin sen irti ja samalla huomasin että ilmanputsari heiluu.. no olihan
se kaasuti rungostaan irti, kiristin sen koitin uudestaan.. taas parani hiukan mutta ei.
tarkistin alipaineletkut ja ne oli ok.
vaihdoin pyörijän jakajasta mutta ei vieläkään vaikka siinäkin kulumaa oli, tarvitsee vaihtaa koko jakajakin. itse en tunne tuota kaasutinta juurikaan mutta nyt on aika opetella.
huomasin että käyttövipu hiukan jumii,, kone oli kylmänä kun käynnistin ja huusi kovaa.
pykälä kaasussa tuntui selvästi. kun kone lämpes pienen ringin jälkeen niin tuo ryypyn huuto ongelma hävis. taas hetkeä myöhemmin starttasin ja sama homma, vaikutti siltä että sielä jää päälle jokin osa siitä käyttö vivusta koska käsin sinä tuntui selvästi että se ei palauta oikein muuta kuin koneen lämmetessä. näin että ennen näitä toimenpiteitä oli kaasarin runkoa pitkin valunut menovettä. pensaa tuo vehje saa kyllä, kokeilin pumppua ja ehjähän se. putki tosin vuotaa, sai osumaa hidasteeseen viikonloppuna kun oli lastia. tälläkin hetkellä sama homma että lämmetessään ei tyhjäkäyntiä ole

Re: 2105 tyhjäkäynti
sama ongelma itsellä..bensanpinnastakohan tuo sitten johtuisi vain. on nämä kaasarit kyllä sanalla sanoen paskoja vehkeitä ei voi muuta sano kuin että suohon koko vekotin. Ei voi edes ahtaa kun on tuo sähköhärpäke 
Itseä lähinnä kiinnostaa miten tuon saa sisäisesti konvertoitua vakioksi tuon kaasarin siis niin ettei sähköt pelaa, mutta auto pelaa

Itseä lähinnä kiinnostaa miten tuon saa sisäisesti konvertoitua vakioksi tuon kaasarin siis niin ettei sähköt pelaa, mutta auto pelaa