Elikkä otsikon mukaiseen kysymykseen olen etsimä�ä �staus! Olen jostain saanut kuulla että -� nappis olis harvinaisuus,en tiedä si�en pitääkö ��täys �len�an paikkaansa?
Suunnittelin vaihtaa tekniikka kyseisessä autossa �gt; 1700i:hin.
Mut voinx mä tehdä sitä ilman�ttä �lee paha o�a?
Tällä hetkelle m�la�n kyllä turbo konehuone�sa,mutta senhän saa helposti po� sieltä jos halun sen ork�skuntoon pistä!
Ja sitten viel k�ymys siitä 1700i:stä. Saaks si�en lisää �vosvoimia orkkisru��lla,jos vaiks laskee kantta/lohko ja avarretaan kansi ja pistää isommat venttiilit ja ��empi nokka? Vai pitäiskö sitten jo hankkia meg�qui�in,tai pistä jonkunlaiset kaasarit paika�een?
Lada 1200L -89 Harvinaisuus?
Lada 1200L -89 Harvinaisuus?
Niva 2121 1700i -78 (Projekti)
Suzuki VZ800 Marauder 2002 (Bobberiprojekti)
Galleria: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/th ... ?album=749
Suzuki VZ800 Marauder 2002 (Bobberiprojekti)
Galleria: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/th ... ?album=749
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: Lada 1200L -89 Harvinaisuus?
Nappis, erityisesti 1200L malli ja varsinkin noi uusimmat eivät ole mitenkään uhanalaisia sukupuuttoon kuolemassa olevia autoja. Ei niitä tietysti arkiliikenteessä näe kuten jotain Focuksia ja Corollaa. Moni kanttivaloinen Lada-malli tai vanhempi Samara on paljon uhanalaisempia lajeja.
