Lada 1200L -89 Harvinaisuus?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
urpo600
Viestit: 222
Liittynyt: 6.2.2007 14:14
Paikkakunta: Dragsfjärd

Lada 1200L -89 Harvinaisuus?

Viesti Kirjoittaja urpo600 »

Elikkä otsikon mukaiseen kysymykseen olen etsimä�ä �staus! Olen jostain saanut kuulla että -� nappis olis harvinaisuus,en tiedä si�en pitääkö ��täys �len�an paikkaansa?

Suunnittelin vaihtaa tekniikka kyseisessä autossa �gt; 1700i:hin.
Mut voinx mä tehdä sitä ilman�ttä �lee paha o�a?

Tällä hetkelle m�la�n kyllä turbo konehuone�sa,mutta senhän saa helposti po� sieltä jos halun sen ork�skuntoon pistä!

Ja sitten viel k�ymys siitä 1700i:stä. Saaks si�en lisää �vosvoimia orkkisru��lla,jos vaiks laskee kantta/lohko ja avarretaan kansi ja pistää isommat venttiilit ja ��empi nokka? Vai pitäiskö sitten jo hankkia meg�qui�in,tai pistä jonkunlaiset kaasarit paika�een?
Niva 2121 1700i -78 (Projekti)
Suzuki VZ800 Marauder 2002 (Bobberiprojekti)
Galleria: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/th ... ?album=749
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lada 1200L -89 Harvinaisuus?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nappis, erityisesti 1200L malli ja varsinkin noi uusimmat eivät ole mitenkään uhanalaisia sukupuuttoon kuolemassa olevia autoja. Ei niitä tietysti arkiliikenteessä näe kuten jotain Focuksia ja Corollaa. Moni kanttivaloinen Lada-malli tai vanhempi Samara on paljon uhanalaisempia lajeja.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin