Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ajelimpa äsken runkotietä pitkin kouvolasta Leikarillepäin ja ennen sitä ST1:stä takaanta kaahasi porshe tai joku vastaava nätisti ohi.
Noh, kilometrin se siinä edellä körötteli jonka jälkeen kääntyi kiltisti ST1:n pihalle tankkaamaan . En tiedä oliko sillä vaan perinteinen "pakko päästä ladan ohi!" - vaikka tankki on tyhjillään ja matkaa huoltoasemalle kilometri. Vai hörppäsikö kone niin paljon sen rajun kiihdytyksen aikana, että oli pakko antautua tankille...
olen huomannut että jos ladalla ajaa rajoitusten mukaan pikatiellä,niin ihmisten on pakko päästä ohitse.kerran minut ohitti varmaan 80vuotias mummo. oli aika pelottava tilanne.
Täällä monasti ajellu tuota ommaa tietä ouluunpäin (rajotus 80 ja paikoitellen se on aika paljon tolle tielle ottaen tien kunnon huomioon) joko ladalla tai Talbot 1510:lla, niin vaikka posotan satasta (oikeeta) niin silti porukka meinaa lähtä edelle siis jos ne sattuvat perään pääsemään, ja näkevät millasella pelillä oon liikenteessä...
On ihmisissä joku asenne vamma, kun ei pokka riitä ladan perässä ajamiseen
Tässä "laina" supralla päristellyt pajan väliä ja täytyy kyllä sanoa että tuollaisessa 3.0i moottorissa ainakin bensaa kuluu...epäilen suurta vuotoa jonnekkin...kenties ruiskutussuuttimista..
Samoisin tähän Iso kone, iso ruoka...pieni litrateho..hjuva hjuva auto on...
Mun täytyy tunnustaa, notta mulla on ollut Chevrolet pick-up. Ja sellaanen pahemmanpuoloonen pikuppi, johonka entinen omistaja oli laittanu Oldsmobilen isolohko kuus. jotain litran koneen noukalle. Siis V-kasin. Notta kun kuuttakymmppiä�jeli ( asfaltilla) ja sitte löi�innin tiskiin niin mustaa vanaa tuli tiehen. ( kauhita mikä h�svotti mä oo�ollu kolomikymppisenä ). �, yhtenä kesä�ivänä s�rt�-�mari kuski veti lentämällä ohi.�e�äläinen provos�t� ja otin pemarin kiinni ja siitä lentämällä ohi�Sitte�e�as�ilipa-ajo jonka se sportti-pemari sitte hävis. Ja viitaten al�uperääsehen otsikkohon, C�� imaasi kyllä rankasti bensaa siinä�ilivoottelus. Nukyään�ä oon Lada-uskovaane��omi�an lattanan vm. 2006) ja karun kauhiasti nuoruuren toilaaluja. Ja teen kyllä nykyään kiltisti tietä mop�utool��in, enkä provos�ru. Notta tuota perkul� ja ranttan tili-tali joo , sanoi rengit päissään!!!���
robson kirjoitti:olen huomannut että jos ladalla ajaa rajoitusten mukaan pikatiellä�iin ihmisten on pakko pää�ä oh�se.kerran minut ohitti varmaan 80vuotias mummo. oli aika pelottava tilanne.
[[/quote]
Minä taa�olen huomannut, että jos �llä autol� tahansa ajelee rajoitusten mukaisesti tai vähän yli�n�n aina on ohittajia. Ja ohittajia on kyllä autot hu�ioiden ihan laidasta laitaan, enemmistö kylläkin �itä &�ot;me�viä" autoja.�
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone