- renkaissa on ilmaa
- jarrut eivät laahaa
- putki ei ole tukkeessa
- kärjetön sytkä toimii, sytkäennakko ok
- kaikki koneen huolta vaativat hilut kunnossa, tulpat, putsarit jne. jne.
- kaasarina uusi Weber DGV, suuttimet about samaa luokkaa mitä porukoilla on yleensä ollut.
- ketjut on kiristelty, venttiilit säädetty ja kaikki mahdollinen ja mahdoton on huollettu
- kone ei käy alilämpöisenä
- tankki/bensaletkut eivät vuoda
- eikä kone varmasti ole karstainen/tukkeessa, vaan parhaimmassa vedossa aikoihin.
Normaalissa sekalaisessa kaupunki/taajama/maantiepyörittelyssä menee soppaa 10,3-11 l/100 km (pitemmän ajan keskiarvo) Taannoin ajelin lähemmäs 150 km maantieajoa ja loput kaupunkia ja kulutus laski vain 9,9 litraan

Talvella meni lähes aina yli 11 l/100km, oli perä irti joka mutkassa tai ei.
Samanverran tuo rähjä söi vanhalla Ozonillakin+ kaikki säädöt perseellään, joten kaasaria lienee turha syyttää.
Ei takaveto mene pienellä ruualla koskaan, mutta tossa on silti pari litraa liikaa. Mihin se häviää? Miksi? Mä en ymmärrä
