- renkaissa on ilmaa
- jarrut eivät laahaa
- putki ei ole tukkeessa
- kärjetön sytkä toimii, sytkäennakko ok
- kaikki koneen huolta vaativat hilut kunnossa, tulpat, putsarit jne. jne.
- kaasarina uusi Weber DGV, suuttimet about samaa luokkaa mitä porukoilla on yleensä ollut.
- ketjut on kiristelty, venttiilit säädetty ja kaikki mahdollinen ja mahdoton on huollettu
- kone ei käy alilämpöisenä
- tankki/bensaletkut eivät vuoda
- eikä kone varmasti ole karstainen/tukkeessa, vaan parhaimmassa vedossa aikoihin.
Normaalissa sekalaisessa kaupunki/taajama/maantiepyörittelyssä menee soppaa 10,3-11 l/100 km (pitemmän ajan keskiarvo) Taannoin ajelin lähemmäs 150 km maantieajoa ja loput kaupunkia ja kulutus laski vain 9,9 litraan
Talvella meni lähes aina yli 11 l/100km, oli perä irti joka mutkassa tai ei.
Samanverran tuo rähjä söi vanhalla Ozonillakin+ kaikki säädöt perseellään, joten kaasaria lienee turha syyttää.
Ei takaveto mene pienellä ruualla koskaan, mutta tossa on silti pari litraa liikaa. Mihin se häviää? Miksi? Mä en ymmärrä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)