Sivu 1/1
Ruiskun piuhan paikat
Lähetetty: 8.5.2007 18:59
Kirjoittaja JUHO
Takaveto ruiskussa oranssi ja harmaa-punainen piuha irrallaan konehuoneessa ne menee sulakerasian pohjaan kolmanteen liittimeen(keltainen). Mihin nuo pittää tökätä?
Lähetetty: 9.5.2007 0:16
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Onko sinulla ongelmia sen ruiskun kanssa vai toimiiko se? Kerropa ensin miksi ne piuhat on irrotettu. Voin käydä katsomassa vaikka hetikohta kun kerrot ensin ongelmasta tarkemmin.

Lähetetty: 9.5.2007 0:30
Kirjoittaja Mara
Jos ne piuhat on akkutelineen vieressä ja surrattu johtosarjan ympäri tai osittainkin piiloon, uskaltasin väittää, ettei niillä ole ruiskumallissa mitään käyttöä, ovat luultavimmin kaasarimallien johtoja.
Toi ruiskun johdotushan on melko hätäsesti vaan "päälleliimattu" alkuperäiseen sarjaan.
Siihen oranssiin tulee sytytysvirta, eli oivallinen mm. lambdan lämmitykselle!

Lähetetty: 9.5.2007 0:32
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Minulla on ja kaikissa ruuttakonehuoneissa niitä irrallisia piuhoja. Varmaan samoja joista tässä on kyse. Nythän selvisi sitten mitä moiset ovat. Kiitos!

Lähetetty: 9.5.2007 0:35
Kirjoittaja Jokari
Joo ei niitä tartte tökätä mihinkään. Samat piuhat pyörii irtonaisena joka ruiskussa.
Saman väriset piuhat on tökätty vanhemmissa kaasaripeleissä saastenalennushässäkän mikrokytkimen kylkeen, joten liekö jopa samat piuhat kyseessä...
Veli venäläiseltä kestää vaan vuosikymmen muuttaa noita autoja, onhan ruiskussa ryypyn merkkivalon kytkimen johtokin ja monta muuta vastaavaa turhaketta

Lähetetty: 9.5.2007 16:24
Kirjoittaja JUHO
Aattelinki että ei ne tärkeitä voi olla ko käyntiinki lähtee
Kumma homma ko itelle sattuu kohalle nuo ladat missä entinen omistaja "parannellu" sähköjä

Omituisin paikka mistä tuli piuhat on kattopahvin läpi vänkärin puolella, ei mitään hajua miksi ne siihen on laitettu.