Morjens Toverit!
Sain tuossa juuri vastikään "perinnöksi" 40tkm ajetun 94samaran, auto on kuin pakasta vedetty ja muuten toimii kuin unelma, kunhan se sais jokakerta käyntiin.
Elikkäs kun auto on kylmänä tallissa, jos vääntää vain virta-avainta niin ei startta, mutta kun käyttää kaasun pohjassa ja starttaa niin hörähtää hienosti käyntiin, MUTTA sammuu saman tien ja kun painaa uudestaan kaasua ja starttaa niin välillä lähtee käyntiin mutta välillä ei, kasteleeko lie tulpat vai mitä kun sitten kun käy kahvilla välillä ja koitta uusiksi niin starttaa..
Ois kiva jos jollain ois jotain vinkkejä, onneksi on tallissa kuuskytluvun mossekin niin sen saa kyllä aina käyntiin, tänäänkin piti sillä töihin kurauttaa kun muuten ois tullut kävelyreissu tuon samaran kanssa.
samara 1500 vm94 käynnistys?
Jos nyt olen käsittänyt oikein, niin kyseessä on Axtec-Samara...
Eli UKK ja Axtec + haku ja Axtec! Löytyy paljon juttua...
En tiedä mistäpäin olet, mutta ainakin Vaasan Delta-autosta sain ihan kysymällä viisi kultaakin arvokkaampaa sivua tietoa em. laitteistosta. Eikä siis maksanut senttiäkään...

Eli UKK ja Axtec + haku ja Axtec! Löytyy paljon juttua...

En tiedä mistäpäin olet, mutta ainakin Vaasan Delta-autosta sain ihan kysymällä viisi kultaakin arvokkaampaa sivua tietoa em. laitteistosta. Eikä siis maksanut senttiäkään...

21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
persetti ku harmittaa, muuten ois auto ku niin hieno, ja ruosteeton mutta tuo asteekki helekutti vie, tänäänkin piti elite ottaa tallista että pääsi töihin.
painoin samarasta aamulla kaasun ensin pohjaan ja starttasin, hienosti lähti käyntiin, muutaman sekuntin kävi hyvin mutta sitten sammu, koitin muutaman kerran starta uudestaan niin kaasu pohjassa ja ilman mutta ei mitään.
Harmittaa ku käytännössä ois uus auto ja ruosteeton mutta tuollainen paska kaasarisysteemi pilaa koko hoidon, kyllä oikea entinen ällä mallin lada oli sitten luotettava kampe lähteen käyntiin.
painoin samarasta aamulla kaasun ensin pohjaan ja starttasin, hienosti lähti käyntiin, muutaman sekuntin kävi hyvin mutta sitten sammu, koitin muutaman kerran starta uudestaan niin kaasu pohjassa ja ilman mutta ei mitään.
Harmittaa ku käytännössä ois uus auto ja ruosteeton mutta tuollainen paska kaasarisysteemi pilaa koko hoidon, kyllä oikea entinen ällä mallin lada oli sitten luotettava kampe lähteen käyntiin.
Veikkaan että sun Asteekin ryyppykoneisto on hieman jumissa (käyttämättömyyttä?). Mulla oli samaa vikaa mun sedan asteekissa, älä koske siihen kaasupolkimeen sammumisen jälkeen vaan starttaa uudestaan, kyllä sen siitä pitäis lähteä hiljalleen käyntiin ja lisäät sitten hieman kierroksia. Kaasari irti ja koneiston herkistys, kyllä se siitä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -