Uudet ovipahvit

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Larppis

Uudet ovipahvit

Viesti Kirjoittaja Larppis »

jonkun ladakaverin sivuilla oli kuvien kera näytetty miten uudet ovipahvit tehdään ja tämä olisi siis hukassa, koitin hakuakin mutta ei löytynyt. Jos joku osaisi linkittää oikeaan paikkaan kiitos :)
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

http://www.crownfour.com/

Tuolla ne oli, vaan eipä ole enää. Bregade/Zeroic, mikä mättää? :shock:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Larppis

Liekkö sama sivu, mutta ainakin ihan suomalainen jeppe oli ja suomeksi tietty ohjeistus ;)
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Tuo ilmeisesti on se sama sivu. Mulla on eriosotteella tallennettuna tuo mutta sekään ei toimi. Tuollahan oli ne ovipahvin teko ohjeet ja muistaakseni oli myöskin ohjeet siihen kanttilamppusen kirkkaisiin etuvilkkuihin.
tekso

Viesti Kirjoittaja tekso »

mulla on tässä tietokoneella word-tiedostona erittäin hyvät ohjeet. ne on jostain sivulta joskus kauan sitten kopioitu, voin lähettää niitä sähköpostiin, kun en tiedä pystyykö tähän mitenkään liitettä laittamaan.

toivottavasti en riko kenenkään tekijänoikeuksia sillä että oon ne aikanaan kopsannu itselleni.
Mäntä

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Tässä videolla näkyvässä autossa on hienot ovipahvit 8) ottakaa mallia niistä :wink: http://www.youtube.com/watch?v=TtU-w9f420o
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Larppis

Puuttuu vain kaiutin kotelot noista :D pitäis 6.5" erkkarit puskia oviin, pitäis vaan jostain koroke palat saada sit...
Petteri-lada

Viesti Kirjoittaja Petteri-lada »

Itse olen ainakin lasikuidusta väsäämässä korokkeita jne... noihin etu-oviin
Larppis

ajattelin että liekköhän jossain myynnissä valmiita ovikoteloita kaijuttimille, esim. jostain projektista jäänyt tai vastaavaa. Ei oikein keksi hakusanaa jos kahtelis huuto.netistä tai nettivaraosasta.
Petteri-lada

Viesti Kirjoittaja Petteri-lada »

Ei se ole vaikeaa tehdä itse, eli jos nyt tekisit kanssa lasikuidusta, niin hommahan toimii niin, että teet vaan ekaks jonkun "pohjan" ja sit sen päälle lasikuitua ja sit se pohja pois ja lasikuitu hommeli kiinni.
Vastaa Viestiin