onko kansilla eroa....?
onko kansilla eroa....?
ostin kerhon mobilian tapaantumisesta 1700 ladan koneen ilman kantta ja mäntiä... eli olen rakentamassa kyseisestä moottorista seuraavan turbo koneeni. suunnitelmissa on porauttaa sylinterit 84mm, teräs kiertokanget tasapainotettu kampiakseli, suurteho öljypumppu (kuivasumppu). mitä kantta suosittelette turbo käytöön...? kansi menee johonkin kansipajaan sit työstettäväksi isommat ventiilit/kanavat ja palotilat uusiksi... 

Kannesta en tiedä kun ei ole 1600 suurempaa nähnyt....1600 - 1200 ketjukoneissa pääosin sama kansi paitsi uudemmissa kattivehkeissä on kai jotain eroa, muttei kai mitään suurta??? (yksi kattikansi olis mutta käytössä, eli vielä en palastele konetta....uteliaisuuttanikaan
) Eli yhteensopivia noi kaikki ketjukannet mutta tuosta 1700 en varma.
Onko teräskanget jo hyllyssä vai onko vielä suunnitelmissa....eli mitä maksaa ja missä teetit vai teitkö ite ja mitä maksaa
Millasen öljypumpun laitat eli hommaatko jostain ralliputkasta vai onko tietoa jostain halvemmasta?

Onko teräskanget jo hyllyssä vai onko vielä suunnitelmissa....eli mitä maksaa ja missä teetit vai teitkö ite ja mitä maksaa

Millasen öljypumpun laitat eli hommaatko jostain ralliputkasta vai onko tietoa jostain halvemmasta?
124/2101 practical beauty
kansi
kankia en ole vielä hankkinut... hommaan ne vasta kesällä, ja konekkin olis tarkoituis kasata vasta ens talvena... kankia tekee ainekin pasi ojennius ja ne maksaa jotain 600€. tein nykyiseen koneeseen suurteho/korkeapaine pumpun, pumpun tehoja en ole päässyt vielä testaamaan kun kone ei ole käyntikunnossa. jos pumpun teho ei riitä niin rakennan kuivasumppupumppu järjestelmän, mulla on jo hydrauliikka pumppu jonka pitäis soveltua käytööni tosin järjestelmä vaatii 2 pumppua. mun nykyinen kansi on 21011 vesikanavat vahvistehitsatut muuten ihan vakio. jos jollain olis tietoa ton 1700 koneen kannen soveltuvuudesta turbo käyttöön tietoa ottaisin vastaan ilomielin...