Porasin tossa suuttimet seuraavasti:
Ykköskurkku 112

120
Kakkoskurkku 150

160
Pari rapulakaljaa nauttineena en vielä päässyt testaamaan ajossa, mutta kaasuun vastaa kivasti.
Tyhjäkäyntikin löytyi ihan ruuveja kierittelemällä.
Tästähän voi tulla ihan kiva laitos ihan tälläkin venttiilinajoituksella.
Kun silloin nokkaa hain Virtaselta, niin hän mietti, että paljonko ajoitus jää myöhäiselle kannen laskun ja nokkapukin laskun + kulunut nokkaketju jälkeen, ja oli sitä mieltä, että se ajoitus saattaa ihan toimia. Alavääntö siinä voi kärsiä, mutta minä tykkään kierroskoneista. Kai sitä alavääntöä kuitenkin vakion verran on, niin pärjää maastossakin, sen vähän mitä itse maastossa ajan (tai mistäs sen tietää jos oikein innostuu).
Lambda-mittaria en viitsi tähän värkkiin alkaa laitella, se on tällä hetkellä moottoripyörässä. Kaipa saan seokset kohdilleen käytöstä ja tulppia tarkkailemalla.
Tyhjäkäynnin säätöön mulla on Colortune tulppa, jos ei luota omaan korvaansa. Sitä tosin käytetään sitten vasta kun haetaan katsastussäätöjä.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.