Otat löysälle sen mutterin sieltä koneen kylestä ja tönäät autoa nelosvaihteella vähän matkaa tai muuten pyörität konetta. Sitten mutteri kii ja menoks .
ja jos on sen verran pappamalli että on kampi ja aukko nokassa kammelle niin sillä pyörittäminen on helpointa.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nii tai jos on se kampi tallessa niin se ruuvi sieltä laturi yläpuolelta löysälle (ei irti , tyhmä minä). Voi vaikka napauttaa pari kertaa sen kylkeen että vapautuu (siis hellästi vasaralla kuin kananmunaa särkisi) , joskus jumiutuu jos on liian tarkat sovitteet. nos itten veivistä pyörittäen myötäpäivään pari kierrosta ja aivan pikkasen takaisin (noin 5-10 astetta). Sittten se ruuvi kiinni. Jos ei rallatus ketjusta lopu niin voi olla säädöt loppu=> huollon paikka ja varaosien tarvetta.
Ohje arvoa en tiedä mutta mä oon ite käyttäny tuossa kammella pyöräyttämisessä semmoista metodia kuin että kierros ja vartti... Tuo metodi on kulkeutunu jo isältä pojalle ja onhan tuo riittäny ketjun vaientaan.