No jouduin vaihtamaan takaikkunan ja käytetyssä ikkunassa ei sitten toimikkaan kun vain kaksi lankaa jotka lämmittää takalasia (tietysti juuri toiseksi alimmainen ja toiseksi ylimmäinen). Olen myös huomannut että tossa takavasemmalla on paikka jossa lämpeneminen tapahtuu laikkumaisena (kohta jossa noi lämpöjohtimet on varmaan poikki). Kaikki katkeamiset on näemmä samassa rivissä. Jokin esine on näemmä viikuuttanut niitä joskus.
KYSYMYS: Kuinka korjaamme vian helposti/halvalla/tyylikkäästi yms...
Tiedän että voihan ton lasin vaihtaa ehjään mutta kun kerta hyvä lasi niin.
Nyt miettimään, itse en tiedä.
Takaikkunan lämmitys
Takaikkunan lämmitys
Lada rules
-
Olen nähnyt joskus jossakin varaosaliikkeessä myynnissä sellaista pensselillä levitettävää tököttiä jolla saa korjattua katkenneita vastuslankoja.Eli 2 maalarinteippi suikaletta katkenneen kohdan kohdalle sillee et teippien väliin jää lasia näkyviin sen langan leveyden verran ja sitten suditaan sitä tököttiä siihen lasiin,elikkäs niinkun "maalataan"pätkä uutta vastuslankaa.Sitten ne teipit vaan veke ja pitäis toimia? 

Se ei skulaa joka skagaa
Motonetistä saa, en muista nimeä, mutta ainakin omani sain sillä korjattua...RTJN65 kirjoitti:Motonettiin, tai jos joku tietää mikä ton tökötin nimi on ja että mistä sitä saa täältä pääkaupunkiseudulta niin tietoa tänne siis. Kokeiltava on jos vaikka auttaisi.
Cadillac Deville Concours -95
Lada 2105 -94
Lada 2105 -94