Yogi kirjoitti:Kaverin silloisessa Ladassa riitti öljynpainevalon sammumiseen uusi isompi öljyfiltteri. Se pienempi aiheutti valon vilkahtelua.
Mullakin on tällä hetkellä se pienempi filsu käytössä, mutta miksi se johtuisi siitä se öljynpaineenmerkkivalon palaminen?
Ainoastaan tuli mieleen, kun olen ajanut vuoden 10/30 öljyillä (hyvillä sellaisilla ja usein vaihdettu ), olisiko öljypumppu sen verran kumminkin kulunut, että 5-40w öljyillä ei pumppu jaksa pumpata, vaan liruttaa mistä sattuu? Noh.. Voihan se olla se tukoskin tai tyhjäkäynti on ollut tulpan vaihdon jälkeen "sopeutumis" vaiheessa ym..
Kävin taas käynnistämässä ja ajamassa lenkin, taas palaa tyhjäkäynnillä.. Kierrokset about <650, ei ymmärrä? Sen tiedän tarkalleen, että koneessa ei ole vikaa laakereissa, saati muualla.. Käy nätisti, ei rahise / kolkuttele.. Argh.. Vaihdan takaisin 10/30 ja menen komppiini ihmettelemään kalliimman öljyn vaikutusta koneelleni.. Lada ei ole näköjään oppinut käyttämään synteettistä! (joko tässä pitää siirtyä länsimaalaiseen kulkineeseen takas, että auto toimis tekniikan puolelta.. )
