Vaihdoin Samaraan erilaisen ratin. Toimi OK. Sitten vaihdoin originaalin takaisin: vilkun palautus ei toimi, töötti ei toimi...
En ehtiny perehtyä ongelmiin kovin tarkkaan, pitää ehkä jo huomenna katsella uudestaan.
Vilkun palautus "meinaa" toimia, ikään kuin napsahduksen poikanen kuuluu asennossa, jolloin pitäis palautua..
Töötti toimii kyllä suoraan "nastaan" kokeillessa kun ratti ei ole paikallaan. Mutta siihempä se jääkin. Johto ei ole poikki, jotenkin joku ei vaan saa kosketusta.
Kertokaa, jos samanlaisia onkelmia joskus tullut vastaan.
ongelmia: vilkunpalautus ja töötti
No niin! Nyt, rauhallisesti uudelleensuoritetun rattioperaation seurauksena alkuperäinen ratti on taas paikoillaan. On suorassa, toimii vilkut ja toimii töötti.
Se palautustikkuhan oli siis päin honkia, ja töötin toimimattomuus johtui siitä, että eri ratti oli painanut sitä pömpeliä, joissa tööttinastat on, liikaa taaksepäin. Nyt kelpaa taas tööttäillä koko ajan vahingossa, kun se on niin julmetun iso ja herkkä se tööttiosio.
Älyttömän paljon vaikuttaa ohjauksen raskauteen tuo ratin vaihtaminen, nyt kun palasi isompaan (alkuperäiseen) niin tuntuu kuin olisi ohjaustehostin asennettu.
Samara menee tod.näk. viikonloppuna vaihtoon, mutta vaikka malli vaihtuu, niin merkki pysyy samana. Ei ihan varma vaihto vielä, mutta epävarma kuitenkin
Se palautustikkuhan oli siis päin honkia, ja töötin toimimattomuus johtui siitä, että eri ratti oli painanut sitä pömpeliä, joissa tööttinastat on, liikaa taaksepäin. Nyt kelpaa taas tööttäillä koko ajan vahingossa, kun se on niin julmetun iso ja herkkä se tööttiosio.
Älyttömän paljon vaikuttaa ohjauksen raskauteen tuo ratin vaihtaminen, nyt kun palasi isompaan (alkuperäiseen) niin tuntuu kuin olisi ohjaustehostin asennettu.
Samara menee tod.näk. viikonloppuna vaihtoon, mutta vaikka malli vaihtuu, niin merkki pysyy samana. Ei ihan varma vaihto vielä, mutta epävarma kuitenkin
