En haulla löytänyt mitään valaisevaa tietoa tästä...
Eli kaverilla on nyt Nappiksen kanssa proplemos.Vanha laturi simahti ja hän haki uuden tilalle.Alkuperäisestihän se on erillisellä jännitteensäätimellä,joka on mallia USSR,ledeillä,tällä hetkellä.
Niin eikö niistä valoista kuulu palaa vain jomman kumman,joko punainen tai vihreä?
Kun tämä laturi minkä hän haki,onkin itsessään jo jännitteensäätimellä,eli mallia G222 tjsp,niin hän pisti molemmat säätimet kiinni koska muutenhan se ei lataa ollenkaan.Ei taida olla pitkäikäinen patentti tämä...
Onnistuuko erillisen jännitteensäätimen ohitus kun pistää vaan johdot yhteen,harmaa ja oranssi?
kuva johdoista.
Vai haittaako tuplasäädin mitään?
edit:linkki korjattu
Nappiksen laturiasiaa..
Nappiksen laturiasiaa..
Viimeksi muokannut aropupu, 7.3.2007 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minulla on nappiskombissa vastaavanlainen tuplasäädinkytkentä ollut jo pari vuotta, ei siitä mitään haittaa ole jos ei sitten hyötyäkään.
Itse asiassa sen erillisen säätimenhän voi nyt nakata mäkeen, mutta siinä tapauksessa sen johdot on juurikin yhdistettävä koska laturin vaatima herätevirta kulkee sen kautta.
Noista diskovaloista en ossoo sanoa, omassani on se alkuperäinen mekaaninen murkula.
Tarkoititko kenties tätä kuvaa? Noissa galleriaan johtavissa linkityksissä saapi olla tarkkana. Ei kannata kopsia sitä linkkiä osoiteriviltä vaan kuvan ominaisuuksista.
Itse asiassa sen erillisen säätimenhän voi nyt nakata mäkeen, mutta siinä tapauksessa sen johdot on juurikin yhdistettävä koska laturin vaatima herätevirta kulkee sen kautta.
Noista diskovaloista en ossoo sanoa, omassani on se alkuperäinen mekaaninen murkula.
Tarkoititko kenties tätä kuvaa? Noissa galleriaan johtavissa linkityksissä saapi olla tarkkana. Ei kannata kopsia sitä linkkiä osoiteriviltä vaan kuvan ominaisuuksista.
Kyllä,juurikin sitä,minun mokaJusu kirjoitti:Tarkoititko kenties tätä kuvaa? Noissa galleriaan johtavissa linkityksissä saapi olla tarkkana. Ei kannata kopsia sitä linkkiä osoiteriviltä vaan kuvan ominaisuuksista.

No tässähän kävi niin että se poltti vastaavan laturin muutamassa kuukaudessa,vastaavilla kytkennöillä..
Sitä sitten tiedä onko vika jossain muualla kun auto kävi pajalla käynnistysongelmien vuoksi ja nyt siellä on pari aiemmin kiinni ollutta johtoa irrallaan

kuva johdoista