Työnantajan vaatteet.
- Lada Scandinavia
Työnantajan vaatteet.
Useat työnantajat antavat työvaatteita työkäyttöön.
Kuinka moni teistä käyttää niitä vapaa-ajallaan.
Minä käytän jonkin verran.
Kuinka moni teistä käyttää niitä vapaa-ajallaan.
Minä käytän jonkin verran.
- lada 1200s
- Lada-Jussi
meillä ei ole mitään virkapukua, jonkinlainen sotilastyyppinen univormu olisi kyllä hieno, jotkut ämmätkin pukeutuu töissä häiritsevästi, sellainen on kitkettävä pois

Toiota kravatti kaulassa, mielummin vaikka Kolumbialainen kravatti... Arpinaama klassikko elokuvan katsoneet tuntevat käsitteen... Ja jos ette tunne niin heti video vuokraamoon hakemaan vuokralle Arpinaama. Loistava klassikkolada 1200s kirjoitti:Aina roikkuu toyota kravatti kaulassa

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
[quote="Lada-Jussi"]meillä ei ole mitään virkapukua, jonkinlainen sotilastyyppinen univormu olisi kyllä hieno, jotkut ämmätkin pukeutuu töissä häiritsevästi, sellainen on kitkettävä pois[/quote]
Ämmät pukeutuu häiritsevästi, tarkoituksena lienee herättää vastakkaisen sukupuolen huomiota, mokomatkin.
Ämmät pukeutuu häiritsevästi, tarkoituksena lienee herättää vastakkaisen sukupuolen huomiota, mokomatkin.
warre 353w sedan,
No, minä en nyt vapaa-aikana ala käyttämään ihmisten ilmoilla. Työaikanakin kun käyn kaupassa niin ärsyttää että liitetään tiettyyn firmaan vaikka teksti takissa tai paidassa onkin varsin pieni.
Olen edustanut monia eri firmoja vähän eri aloillakin. Ikinä en ole käyttänyt työvaatteita vapaa-aikana, enkä käytä.
Ainoat poikkeukset tekee, että vanhan työnantajan rättejä olen käyttänyt remontissa omassa pihassa ja talvimallin turvakengät ovat huippuhyvät. Noi turvakegät kävinkin pummaamassa työantajalta ja sanoinkin itseni irti kohta sen jälkeen eli sain huippukengät ilmaiseksi.
Ihmisten ilmoilla haluan olla suht koht tyylikäs (on sitten eri asia, että olenko muiden mielestä). Mielestäni nuo työvaattet niitä harvoin on.
Olen edustanut monia eri firmoja vähän eri aloillakin. Ikinä en ole käyttänyt työvaatteita vapaa-aikana, enkä käytä.
Ainoat poikkeukset tekee, että vanhan työnantajan rättejä olen käyttänyt remontissa omassa pihassa ja talvimallin turvakengät ovat huippuhyvät. Noi turvakegät kävinkin pummaamassa työantajalta ja sanoinkin itseni irti kohta sen jälkeen eli sain huippukengät ilmaiseksi.
Ihmisten ilmoilla haluan olla suht koht tyylikäs (on sitten eri asia, että olenko muiden mielestä). Mielestäni nuo työvaattet niitä harvoin on.
Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Turvakenkiä on lähes joka työpaikasta tullut, niitä tulee käytettyä remontti ym. hommissa. Ja jotain työvaatteitakin on kulkeutunut kotiin, niitäkin tulee käytettyä samaisissa hommissa. Mutta vapaa-aikana en niitä muuten käytä, siis kun liikun kaupungilla jne.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Saan silloin tällöin t-paitoja, lippiksiä ym.oheiskrääsää, mutta niitä en yleensä käytä kuin muiden vaatteiden alla. Syy: ihomyötäisiä, naisille sopivia, hirveän kokoisilla teksteillä ja logoilla varustettuja (yleensä käytetään tapahtumissa ja markkinoinnissa).
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- larssi21074
Kerran unohtu töistälähtiissä työhattu päähän. Ihmettelin kun kaikki vastaantulijat näyttivät potevan oksennustarvetta. Kaikki eivät kestä nähdä pikkasen verta ja suolenpätkää.
Lienee perverssiä leikkiä teurasjätteellä.
Lienee perverssiä leikkiä teurasjätteellä.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Kyllä noita tulee aika paljon käytettyä vapaa-ajallakin, kun näissä myyjän hommissa pukkaa tulemaan vaikka minkälaista "korruptiotavaraa". Laskin tässä joku aika sitten, että viimeisen 1½ vuoden aikana olen saanut 3 fleece-takkia, T-paitoja kymmenkunta, sukkia jonkin parin, hanskoja joitakin pareja, kumikengät, hiustenpesuainetta, lippahattuja aivan liikaa, kyniä, lehtiöitä... Ei paljon muuta puutu, kuin saisi housuja ja kenkiä (ei kumikenkiä enää), niin ei kohta olisi paljon tarvetta käydä vaatekaupassa.
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver
Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
Hypnotic Silver
Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V