Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Vaimon Samarassa oli Ford Fiaskon penkit. Edellinen omistaja ne oli sinne vaihdattanut. Kiskot muistaakseni vaihdettu Samaran penkeistä. Tämän enempää en muista kun itse en operaatiota tehnyt. Eli ei varmaankaan mikään suoraan mene.
Alkuperäsistä ladan penkeistä vaan kiskot, ja muuta pientä modifikaatiota, niin saa lattiassa oleviin vakio kiinnikkeisiin kiinni oikeestaan mitkä tahansa penkit.
Ite just oon kuskille värkänny kuppipenkin, liukukiskoineen
En mä takas nuita orgis penkkejä laita, tuo kuppikin kun kerta on suhteellisen pehmeäki.
mulla on GSi kadetin recarot, hyviltä tuntuu mutta en oo viä metriäkään niiden kyydis ollu ei ne suoraan siihen sopinu, tarvi kiinnikkeet siirtää kardaani tunnelista alaspäin ja tehdä orggis kiskojen päälle runko penkeille