Sivu 1/3
1700 nykii lämpimänä
Lähetetty: 20.10.2006 17:17
Kirjoittaja LadaCala
Mulla on tuossa 1700i ladassa sellainen vika että koneen lämmetessä tyhjäkäynnillä saattaa sammua (kierrokset tippuu liikaa). Myös kiihdytyksessä on ongelmia: Alkaa tökkiä ja kaasupoljinta nostamalla ja ajamalla pintakaasulla auto lähtee liikkeelle. Olisiko joku anturi tai jtn... Kylmänä toi toimii hyvin.
Lähetetty: 22.10.2006 1:34
Kirjoittaja Jaakkima
Tutkipa ensin vikakoodit boksista tällä
ohjeella
Sekä missä kunnossa on tulpat ja tulpanjohdot? Mulla pätki ja poltti putkessa kesällä, mutta tulpat ja johdot vaihtamalla ongelma poistui. Niin ja ruiskuun ei välttämättä jakajallisen takatuupparin tulpanjohdot käy.
Lähetetty: 22.10.2006 11:19
Kirjoittaja RTJN65
Vois olla kaasuläpän asento tunnistin. Toki entistä voi kokeilla putsata jollain elektroniikka putsus liuottimella ja kokeilla ajoa.
Uusi osa on kallis (Delta) mutta on noita muutama hyllyssä

.
Lähetetty: 22.10.2006 17:54
Kirjoittaja LadaCala
Jees, tulpat olen vaihtanut ihan vähän aikaa sitten. Johdot voisi myös vaihtaa jokatapauksessa. Jos tuo kaasuläpän tunnistin on sökö niin RTJN65, paljon tuo maksaisi sulla?
Lähetetty: 22.10.2006 21:50
Kirjoittaja RTJN65
10 E. Toi käy myös 110 malliin.
Lähetetty: 22.10.2006 23:23
Kirjoittaja Jaakkima
Niin ja niitä tulpanjohtoja ei saa tarvikeliikkeestä. Mutta noita löytyy minulta hyllystä, jollet halua mennä Deltaan ryöstettäväksi.
Lähetetty: 22.10.2006 23:47
Kirjoittaja Jokari
Onko kukaan mittaillut mitä eroa noissa tulpanjohdoissa on vrt. kaasaripeliin. Ainakin eristeet on tuhdimmat, mutta entäs johtojen resistanssi?
Lähetetty: 22.10.2006 23:57
Kirjoittaja Jaakkima
Sekä puolan päässä oleva liitin on syvemmällä ruiskun johtimessa kuin kaasarin. Mutta mittailtua noita ei ole tullut, kun ei ole kaasarinjohtoja kotona uutena. Täytyykin ostaa, etsiä yleismittari ja mittailla.
Lähetetty: 1.11.2006 17:01
Kirjoittaja LadaCala
Juu ei se vika hävinnyt mihinkään tuon kaasuläpän asentotunnistimen vaihdolla. Kierrokset tosiaan heittelehtii todella oudosti ku painaa kytkimen pojaan vauhdissa ja saattaa sammuakkin. Sit liikkeellelähtökin on välillä todella nykivää... Voisikohan ne tulpanjohdot olla syypäät.
Lähetetty: 2.11.2006 0:07
Kirjoittaja kissimissi
palaako sulla ch-valo? mulla on meinaan just sama vika. kylmänä toimii hyvin mutta lämpimänä ei. mulla syttyyy ch-valo. olen vaihtanut kaikki anturit lamdaa myöten eikä mikään auta! koko ruisku härpäkkeenkin vaihdoin. ja boksin.
Lähetetty: 2.11.2006 0:31
Kirjoittaja Jaakkima
Ei välttättä käy, ruiskun johdoissa liittimet syvemmällä kuin tavallisessa. Sitä paitsi noi Samaran johdot oli kaasarilla varustettuun ja ruisku-Samaran johdot taas ei käy ruisku takavetoon, ainakaan ruiskun johtojen paketin perusteella.
Lähetetty: 2.11.2006 11:08
Kirjoittaja LadaCala
Ei pala ch-valo.
Lähetetty: 2.11.2006 11:49
Kirjoittaja noose01
LadaCala kirjoitti:Ei pala ch-valo.
Mutta toimiiko se valo edes?
Lähetetty: 2.11.2006 11:52
Kirjoittaja Jokari
noose01 kirjoitti:LadaCala kirjoitti:Ei pala ch-valo.
Mutta toimiiko se valo edes?
Just olin sanomassa samaa. Jos edellisillä omistajilla se on palanut pitkään eikä ole viitsitty korjata vikaa, niin varmasti on polttimo revitty pois. Näin oli minunkin ruiskupelissä....
Lähetetty: 2.11.2006 15:01
Kirjoittaja noose01
Jaakkima kirjoitti:Niin ja niitä tulpanjohtoja ei saa tarvikeliikkeestä. Mutta noita löytyy minulta hyllystä, jollet halua mennä Deltaan ryöstettäväksi.
Voisin ottaa setin noita tulpanjohtoja, laitatko tilinumeron yms YV:llä niin saadaan homma etenemään.