Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Tuli tuossa tuollainen käytyä ostamassa. Ruosteeton, ei ikinä ajettu talvella, ajettu 21 tkm, käy tosi nätisti jne. Tässä pari kuvaa. Lisää sitten myöhemmin ja isommassa koossa.
Ollut käytännössä vain yhdellä omistajalla. Hauska peli
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
Red Zhiguli kirjoitti:Eiks nois vanhois Skodis oo takamoottori
Kyllä on.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Joskus ennen kerhon ajanlaskun alkua, oli Tekniikan Maailmassa vertailutesti; taisi olla juuri kestävyyttä vertaillen, taisivat ajella enemmän kuin normaalisti testissä.
Mukana oli Warre, Lada ja Skoda. Warre todettiin "parhaimmaksi" ja Skoda ensteks viimeiseks.
Kaveri osti joskus silloin ennen tuollaisen suurinpiirtein noilla kilometreillä. Muutaman vuoden aikana oli kaikennäköistä ongelmaa. Autossa ei talvella ollut sen kylmempi kuin ulkonakaan; siksi tuolla Vanjan yksilöllä ei varmaan ole talvea taitettu.
ladamaster kirjoitti:Joskus ennen kerhon ajanlaskun alkua, oli Tekniikan Maailmassa vertailutesti; taisi olla juuri kestävyyttä vertaillen, taisivat ajella enemmän kuin normaalisti testissä.
Mukana oli Warre, Lada ja Skoda. Warre todettiin "parhaimmaksi" ja Skoda ensteks viimeiseks.
Kaveri osti joskus silloin ennen tuollaisen suurinpiirtein noilla kilometreillä. Muutaman vuoden aikana oli kaikennäköistä ongelmaa. Autossa ei talvella ollut sen kylmempi kuin ulkonakaan; siksi tuolla Vanjan yksilöllä ei varmaan ole talvea taitettu.
Lienee yksilöstä kiinni. Mulla noita on aika monta ollu myös talviajossakin, eikä ole vielä kuitenkaan palella tarvinnut, vaikkeivat Ladan lämpöisiä olekaan. Yhden ostin jops uutena -89 ja oli ihan lämmin talviauto, ja moottori vetävien pyörien päällä ei jääny kevyellä keulalla jumiin...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
samarai kirjoitti:Hieno löytö! Broidi sano bonganneensa ton eilen jossain Keravalla kun kävi honkkarissa.
Oletan että tarkoitat eilisellä maanantaita 9.10.2006
Oikeastihan nyt on jo tiistai, mutta mä elän vielä maanantaita niin kauan kunnes meen aamulla nukkumaan
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Olen ajanut muutaman kerran tollasta takatuuppari Skodaa, sekä kesällä, että talvella.
Näiden Skodien tämä lämmitys oli kohtalainen, kun oli kierroksia koneessa. Jäähdytysneste ei tahtonut jaksaa kiertää eteen, tyhjäkäynnillä. Jos normaaliajossa ei tullut lämmintä, niin silloin oli ilmaa putkistoissa ja se olikin vaikea saada pois, jos ei osanut hommaa.
Moottorin lämpötila nousi kesäkuumalla monasti liikaa ja kansipahvi meni jo ennenkuin alkoi keittämään. Olen ollut kerran kyydissä, kun lämmöt nousi Skodassa yli sallitun ja sitten jo takaa alkoi höyrytä ja kun pysähdyimme, niin avattuamme konetilan, perunat kiehuivat siellä ja asfaltille valui nesteet.
Onneksi olimme kahdella autolla liikkeellä, kun yhdelle kesämökille oltiin menossa. Skoda laitettiin hinaukseen.
Skoda 130 LX:n koeajo oli muutoin Tekniikan Maailma numerossa 11/1986 ja Tuulilasin jossakin numerossa vuonna 1987.
PS. Vanja, Onko 130 LX:äsi takapenkin selkänojien takana sellaiset mustat muovisuojat sen reikäpellin päällä? Tuulilasin testiautossa oli sellaiset, enkä ole moisia muualla nähnyt. Lienevätkö sitten olleet lisävarusteet
Kamaz kirjoitti:
Vanja, Onko 130 LX:äsi takapenkin selkänojien takana sellaiset mustat muovisuojat sen reikäpellin päällä? Tuulilasin testiautossa oli sellaiset, enkä ole moisia muualla nähnyt. Lienevätkö sitten olleet lisävarusteet
Siis ihan penkin selkänojan? Ei siinä mitää suojia ole, ihan se perus siniharmaa "pelti"
ff8728 kirjoitti:Mulla on mökillä tuo tekniikan maailma tallessa, skodan mies saa sen ilmaiseksi, jos kiinnostaa. no ehkä postimaksu
Kyllä kiinnostaa. Laitoin sulle e-mailia.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -