Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
turbocombi
Viesti
Kirjoittaja turbocombi » 6.10.2006 17:38
tuli toverin kanssa ostettua tuollainen -79 vuosimallin compi ja tarkoitus jalostaa siitä yhdenlainen sportwagon.... siispä mitä jousia ja iskareita on käytössä näissä foorumilla esiintyneissä turbohirviöissä?
itselle kans tulossa fiat tc:tä pellin alle.....
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 6.10.2006 18:46
turbocombi kirjoitti: tuli toverin kanssa ostettua tuollainen -79 vuosimallin compi ja tarkoitus jalostaa siitä yhdenlainen sportwagon.... siispä mitä jousia ja iskareita on käytössä näissä foorumilla esiintyneissä turbohirviöissä?
itselle kans tulossa fiat tc:tä pellin alle.....
ladan combin jouset pätkittynä takana ja uudet kaasu kybit, edessä mersun jouset pätkittynä ja uudet kaasu kybit.. en tiä onko hyvä mutta kokeillaan
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
markku
Viestit: 1098 Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina
Viesti
Kirjoittaja markku » 6.10.2006 19:49
Vakio jousilla, alle bilstein ....siinä kaikki
miksu
Viestit: 221 Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja miksu » 6.10.2006 20:20
mun nappis combissa on vakio jouset (kierros otettu pois) ja spaxit iskarit
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542 Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Viesti
Kirjoittaja START » 7.10.2006 9:01
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
turbocombi
Viesti
Kirjoittaja turbocombi » 7.10.2006 15:38
mistä autoista passaa ladaan iskunvimentimet? jos nuita bilsteinejä suunnittelee...
Lada-Mies
Viestit: 947 Liittynyt: 22.2.2005 10:29
Paikkakunta: Loimaa
Viesti
Kirjoittaja Lada-Mies » 7.10.2006 17:14
Tähän väliin asiaan liittymätön kysymys:
Onkos tämä 1200 vai 1500 Combi?
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 7.10.2006 19:24
omassa vastaavassa combissa on pätkityt vakio jouset ja bilstenit ja on muuten matala
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
lada 1300s
Viestit: 323 Liittynyt: 13.5.2004 7:56
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja lada 1300s » 8.10.2006 11:48
Eilen hain kaverilta Volvon kaasuiskarit jos ne kävis Ladaan taakse näyttäs ainakin samanlaisilta. Pitää mennä kohta kokeilemaan.
'aatee'
Viestit: 2053 Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti
Kirjoittaja 'aatee' » 8.10.2006 12:28
mitä muokkauksia tarvii tehdä että saa volvon iskarit kiinni ?
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS !!!
ladaracing pori
Viestit: 672 Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa
Viesti
Kirjoittaja ladaracing pori » 8.10.2006 13:01
[quote="'aatee'"]mitä muokkauksia tarvii tehdä että saa volvon iskarit kiinni ?[/quote]
ei mitään
Esto_r
Viestit: 364 Liittynyt: 16.5.2005 19:19
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Esto_r » 8.10.2006 16:00
200 sarjalaisen iskareista tarvii ottaa yläpäästä holkki pois ja isontaa kumin reikäää muistaakseni 16 milliseksi... ja alapään holkki on vähän pidenpi kun ladan oman ni sitä kannattaa lyhentää...
turbocombi
Viesti
Kirjoittaja turbocombi » 9.10.2006 17:28
lada 1500 combi on kyseessä.... nämä spaxit on aika suht edulliset... tehnekkö mitään? jotku kehuu jotku haukkuu...
Kontio
Viesti
Kirjoittaja Kontio » 9.10.2006 17:39
kai ne vakio iskarit aina voittaa