Pyörii ruudussa vain "Odota hetki", ilmeisesti pitää rekisteröityä? Ei vaan mikään käyttäjätunnus kelpaa kun ovat jo käytössä... Esimerkki hyvästä nettipalvelusta, ei jaksa enää räplätä!
Ei ainakaan täällä. Ei eilen, ei tänään. Tai sitten "odota hetki" kestää viisi minuuttia jota en jaksanut odottaa. No, yhteyskin on vain Megainen mopo...
Mä olen varmaan jollain Maikkarin mustalla listalla kun ei vaan toimi. Tuon linkin sisällön kun tallentaa kovalevylle niin sinne tarttuu alle 1 kb tiedosto.
Mitähän niin hienoa noissa nettivideoissa on että vaatii uudemman MediaPlayerin? Ruveta nyt kaiken maailman koodeja Microsoftin sivuille kirjoittelemaan...
AI kirjoitti:Mitähän niin hienoa noissa nettivideoissa on että vaatii uudemman MediaPlayerin? Ruveta nyt kaiken maailman koodeja Microsoftin sivuille kirjoittelemaan...
Mulla autto kun paino "taukoa" eli pausea ja sitten tuas playta! Kokkeile sillein
Ei täällä pausen painaminen auta. Sen verran muutama päivä sitten tutkin sivustoa ja löysin laitteistotestin, jäi kiikastamaan MediaPlayerista, olisi pitänyt ottaa uudempi mutta rupesi kyselemään XP:n aktivointikoodeja enkä siihen hätään jaksanut alkaa etsimään/kirjoittelemaan, enkä ole jaksanut vieläkään...