perä tukirauta...
perä tukirauta...
http://www.vaz.ee/modules.php?set_album ... _photo.php
http://www.vaz.ee/modules.php?set_album ... _photo.php
Löytysköhän tota jostakin valmiina?
Onkohan tuosta mitään hyötyä?
Aika monessa venäläisessä kapistuksessa näkyy olevan.
Onko joku kerholainen rakentanu tai jopa asentanu tollasen?
http://www.vaz.ee/modules.php?set_album ... _photo.php
Löytysköhän tota jostakin valmiina?
Onkohan tuosta mitään hyötyä?
Aika monessa venäläisessä kapistuksessa näkyy olevan.
Onko joku kerholainen rakentanu tai jopa asentanu tollasen?
Kyllä nuo kuvat näkyy ihan hyvin.
Äkkiseltään ei kyllä osaa sanoo että mitä tuollasesta vois olla hyötyä. Liekkö jotain lisäsivuttaistukea tuolla haettu.
Äkkiseltään ei kyllä osaa sanoo että mitä tuollasesta vois olla hyötyä. Liekkö jotain lisäsivuttaistukea tuolla haettu.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 6.11.2003 15:34
- TOVERI NIVA
- Viestit: 742
- Liittynyt: 2.10.2004 3:54
- Paikkakunta: Itä-Tampere
- Viesti:
Siinä on näköjään astetta vahvemmat alatukivarret, puslatkin näyttää paljon jäykemmiltä; keskiholkki on paksumpi=kumin osuus pienempi=jäykempi.
Tukivarsien välissä vielä kallistuksenvakaaja.
Tuollaisella kokoonpanolla luulis peräpään kyllä jämäköityvän melko lailla, varsinkin jos vertaa vanhoihin ja väsyneisiin orkkispusliin.
Alkuperäset puslat niin tukivarsissa kuin myös panhardissa on monasti niin löysää ja halkeillutta kumia että keskiholkin taivuttelee sormin reunasta toiseen.
Tää on tavallaan jännä homma kun auton rata-ajo-ominaisuuksia parannellessa vaihdetaan jäykempiä puslia ja lisätään kallistuksenvaimentimia; sitten taas offipuolella revitään kaikki maholliset heilahduksenvaimentimet pois ja vaihdellaan pehmeempiä ja notkeempia puslia - meitä on onneks joka lähtöön
Tukivarsien välissä vielä kallistuksenvakaaja.
Tuollaisella kokoonpanolla luulis peräpään kyllä jämäköityvän melko lailla, varsinkin jos vertaa vanhoihin ja väsyneisiin orkkispusliin.
Alkuperäset puslat niin tukivarsissa kuin myös panhardissa on monasti niin löysää ja halkeillutta kumia että keskiholkin taivuttelee sormin reunasta toiseen.

Tää on tavallaan jännä homma kun auton rata-ajo-ominaisuuksia parannellessa vaihdetaan jäykempiä puslia ja lisätään kallistuksenvaimentimia; sitten taas offipuolella revitään kaikki maholliset heilahduksenvaimentimet pois ja vaihdellaan pehmeempiä ja notkeempia puslia - meitä on onneks joka lähtöön

Mutta sooko tuollaista ainakaan ite tehä näin tieliikenteeseen? Kun muistelin vain että tukivarsiahan ei hitsaileen sais mennä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Muoto määräytyy perän mukaan,sehän tulee kiinni myös taka-akseliin kiinni.
Tuossa virallinen kuva siitä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... 190&pos=17
Tuossa virallinen kuva siitä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... 190&pos=17