ruiskun kytkentäkaavio 2107

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
liukastelija
Viestit: 123
Liittynyt: 1.12.2005 18:36
Paikkakunta: Espoo

ruiskun kytkentäkaavio 2107

Viesti Kirjoittaja liukastelija »

Löytyisköhän kellään 2107 vm. -95 ruiskuboxin kytkentäkaaviota.
veikko_m_

Viesti Kirjoittaja veikko_m_ »

Sama kaavio tänne myös ja nopiaa :!:
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Mulla on jotain auton mukana tulleita tulosteita. Huomenna saa vielä lainaan klo 12.00 asti, sitten olen Ladojen luvatussa maassa.
Lada rules
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Tollanen Boschin Bosch M1.5.4N (Euro2) ruiskun kytkentäkaavio löyty 2107:een 1,5 koneeseen, eikös ne Suomessa ole kuitenkin GM ja 1,7 :roll:

http://chiptuner.ru/download/docs/b154n-2107.zip

GM 2108 ja 2110 löytyy tosta:

http://chiptuner.ru/download/docs/shematics.zip
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

EFI-4:n kaavio on vähän erillainen kuin noi etuvetojen GM tai Boschilaisten. johtosarjat (alkuperäiset) on kyllä tehty melko asentajaystävälliseksi, liittimien värit ja koot ohjaa johdot oikeisiin paikkoihin. lisäksi sitten autosta maat ja virrat.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

efi-4:n kaaviota ei löydy oikein mistään, edes maahantuojalta en ole sitä saanut. Kuitenkin koko ruisku on selkeä tapaus koska kaikki ruiskun johdot on omissa nipuissaan. Flektin ohjaus, kiekkakello, ce ja 15 taitaa mennä muiden johtojen seassa. Ainakin. Muut johdot noudattavat järjestystä.

Laittelen nimittäin juuri efi-4 kera 1,7 moottorin polleen..

(tämä kommentti on jussille) Syy tekniikan muutokseen on tietenkin se että säästyy fso:n vaikeasti kunnossa pidettävä orkkistekniikka tallessa ja ajamattomana. :wink:
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

larssi21074 kirjoitti:(tämä kommentti on jussille) Syy tekniikan muutokseen on tietenkin se että säästyy fso:n vaikeasti kunnossa pidettävä orkkistekniikka tallessa ja ajamattomana. :wink:
perustelut on hyväksyttävät, voitte jatkaa :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin