Sivu 1/2
Lada Combi Deluxe
Lähetetty: 5.7.2006 19:04
Kirjoittaja miksu
No pitää nyt laittaa rojektista juttu tännekkin.
Elikkä olen muuttanut konepellin aukeemaan toisinpäin ja silottanut takaluukun, tehny uudet takavalot.
Gt mazdan penkit, valkoset mittarit. ja kunnon rokki koneetkin ovat tulossa.
Koneena on tällähetkellä 1500 mitä on lievästi kutiteltu: kanavat kohdistettu, peltisarja ja 60mm ruostumaton putkisto ja yhdellä ruostumattomalla pöntöllä. Tulossa 1600 turbo ic. 850 volvon kaasuläpällä ja suuttimilla. megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen. Säädettävä jakopää, suora sytkä, takomukit, nivan kampiakseli. kitkalukko. spaxin säädettävä alusta ja saabin jousilla.
Kuvia löytyy galleriasta.
Lähetetty: 5.7.2006 19:21
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 5.7.2006 19:56
Kirjoittaja ladasenollapitää
Kansa haluaa kuvia.?

Lähetetty: 5.7.2006 20:19
Kirjoittaja ,_,/ukka
Hmm, tuota listaa katselin, että Ladaa jää iso osa korista ja satunnaisia alustan osia
,_,/ukka
Lähetetty: 5.7.2006 20:20
Kirjoittaja J-Tech
Onko hyviä kokemuksia tosta Megasquirtista?
Lähetetty: 5.7.2006 20:29
Kirjoittaja markku
Auttoiko kohdistukset , itsellä tehty myös sama mutta kone ei vielä kiinni ja weber kaasarilla.
Lähetetty: 5.7.2006 20:32
Kirjoittaja LADA-POWER!
Ladasenollapitää kirjoitti:Kansa haluaa kuvia.?

miksu kirjoitti:No pitää nyt laittaa rojektista juttu tännekkin.
Elikkä olen muuttanut konepellin aukeemaan toisinpäin ja silottanut takaluukun, tehny uudet takavalot.
Gt mazdan penkit, valkoset mittarit. ja kunnon rokki koneetkin ovat tulossa.
Koneena on tällähetkellä 1500 mitä on lievästi kutiteltu: kanavat kohdistettu, peltisarja ja 60mm ruostumaton putkisto ja yhdellä ruostumattomalla pöntöllä. Tulossa 1600 turbo ic. 850 volvon kaasuläpällä ja suuttimilla. megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen. Säädettävä jakopää, suora sytkä, takomukit, nivan kampiakseli. kitkalukko. spaxin säädettävä alusta ja saabin jousilla.
Kuvia löytyy galleriasta.
miksu: voisitko ottaa lisää kuvia??
Lähetetty: 5.7.2006 21:54
Kirjoittaja Larssoni
kato täälähän on jollaki just sama projekti aihio ku mulla..

mä en tiedä mut mun mielestä toi megaruutta ei oo oikein mistää kotoisin mut se on mun mielipide.. Mut sehän on niin että toinen tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä niin en sit tiedä mitä muut on mieltä..

Lähetetty: 6.7.2006 6:36
Kirjoittaja miksu
ei ole vielä kokemuksia tosta megasqruitista kun moottoriakaan en ole vielä avannut.
ja tosta kohdistuksesta en tiiä kun en ole ajanut kun 200m koko autolla.
kuvia tulee kunhan kerkiän ottamaan
Lähetetty: 6.7.2006 10:36
Kirjoittaja Qulle
markku kirjoitti:Auttoiko kohdistukset , itsellä tehty myös sama mutta kone ei vielä kiinni ja weber kaasarilla.
Tuo minuakin kiinnostaisi... Kone on viel irti niin olis helppo homma tehä, jos jotain oikeeta hyötyä moisesta saavutetaan.
Lähetetty: 6.7.2006 13:59
Kirjoittaja DBZGoku
megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni ole

Lähetetty: 6.7.2006 15:19
Kirjoittaja rhmotor
DBZGoku kirjoitti:megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni ole

Jaa ei ole hinnassa eroa??

Megaruutan tekee muutamalla satasella. Hestekkiin saa varata tonnin verran...
Lähetetty: 6.7.2006 15:35
Kirjoittaja Jankos
DBZGoku kirjoitti:megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni ole

Taas pitää tehdä poikkeus kirjoitteluboikottiin, kun täällä taas puhutaan todellista BS:ia.
Olen tehnyt viiteen eri vehkeeseen ms:n alusta asti itse ja lisäksi useamman boksin joihin antanut säätöneuvoa.
Vapari (ralli, rata, siviili), turbo, remmi on olleet kohteet joissa teholuokka on ollut 120-280 hp. Kaikki toimii oikein hyvin ja jokaisessa on laitettu sytkäkin tuon kautta ohjatuksi.
Jos käytössä on erittäin suuret suuttimet kuten monissa kiihdytysvehkeissä niin on ongelmallinen, mutta kyse on sitten jo yli 500 hp teholuokasta ja sitten kannattaa jo muutenkin siirtyä laitteisiin jotka osaa sequentaaliruiskutuksen.
Mutta ihan normaalissa virityskäytössä on täysin toimiva laite, vaatiinee kylläkin käyttäjältään huomattavasti paneutumista tai jonkun kaverin joka osaa tuota värkätä.
Hintaluokka ei mun mielestä ole likimainkaan sama jos verrataan esim hestecciin mikä on säädettävien ruiskujen halvimmasta päästä. Vai onko 100-200e ja 1000-1500e sama asia???? Jos haluaa sijoittaa hestecin verran rahaa niin voi vaikka tuoda mulle projektinsa niin värkkään kyllä MS:n paikkaansa ja ei tarvii ruiskujen niksejä opetella.
Mitä taas tulee käytettävyyteen niin ainakin kaveri mikä on hesteciä käyttänyt antoi positiivisen lausunnon megatunen käytöstä => erilainen mutta ei yhtään sen hankalampi.
Lähetetty: 6.7.2006 16:03
Kirjoittaja miksu
no kyllä noilla kohdistuksien jälkeen niin moottori käy paljon tasasemmin ja tottelee kaasua herkemmin.
Ja mitä tohon hesteciin tulee. Täälläpäin isot pojat käyttää paljon haltecin järjestelämää turbo koneissa. Ja kaveri katteli tota ms:ää ja sano et ei pitäis olla mitään ongelmia.
sillä on itellä ta-22 celica ja 18rg kone 465hv/600nm
Lähetetty: 6.7.2006 16:49
Kirjoittaja J-Tech
tossa on yksi F-ryhmäläinen Sunbeam avangeri jossa on MS ja pelaa tosi hienosti.tänään syvennyin töissä tohon MS:ään noin yleisesti ja totesin että pitänee alkaa haalimaan rojuja kasaan,mun moottoriin tulee semmonen!