Lada Combi Deluxe
Lada Combi Deluxe
No pitää nyt laittaa rojektista juttu tännekkin.
Elikkä olen muuttanut konepellin aukeemaan toisinpäin ja silottanut takaluukun, tehny uudet takavalot.
Gt mazdan penkit, valkoset mittarit. ja kunnon rokki koneetkin ovat tulossa.
Koneena on tällähetkellä 1500 mitä on lievästi kutiteltu: kanavat kohdistettu, peltisarja ja 60mm ruostumaton putkisto ja yhdellä ruostumattomalla pöntöllä. Tulossa 1600 turbo ic. 850 volvon kaasuläpällä ja suuttimilla. megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen. Säädettävä jakopää, suora sytkä, takomukit, nivan kampiakseli. kitkalukko. spaxin säädettävä alusta ja saabin jousilla.
Kuvia löytyy galleriasta.
Elikkä olen muuttanut konepellin aukeemaan toisinpäin ja silottanut takaluukun, tehny uudet takavalot.
Koneena on tällähetkellä 1500 mitä on lievästi kutiteltu: kanavat kohdistettu, peltisarja ja 60mm ruostumaton putkisto ja yhdellä ruostumattomalla pöntöllä. Tulossa 1600 turbo ic. 850 volvon kaasuläpällä ja suuttimilla. megasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen. Säädettävä jakopää, suora sytkä, takomukit, nivan kampiakseli. kitkalukko. spaxin säädettävä alusta ja saabin jousilla.
- LADA-POWER!
Ladasenollapitää kirjoitti:Kansa haluaa kuvia.?
miksu kirjoitti:No pitää nyt laittaa rojektista juttu tännekkin.
miksu: voisitko ottaa lisää kuvia??
Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Jaa ei ole hinnassa eroa??DBZGoku kirjoitti:hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni olemegasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen

Taas pitää tehdä poikkeus kirjoitteluboikottiin, kun täällä taas puhutaan todellista BS:ia.DBZGoku kirjoitti:hommaa ennemmin hestecki ton megasqruitin tilal, on pirusti parempi ainakin ahdetuis koneissa noitte kiihytys miesten puheitte mukaan ja hinnoissa ei kuitenkaan suuria eroja tietääkseni olemegasqruitti hoitaa sit sytkät ja poltto aine puolen
Olen tehnyt viiteen eri vehkeeseen ms:n alusta asti itse ja lisäksi useamman boksin joihin antanut säätöneuvoa.
Vapari (ralli, rata, siviili), turbo, remmi on olleet kohteet joissa teholuokka on ollut 120-280 hp. Kaikki toimii oikein hyvin ja jokaisessa on laitettu sytkäkin tuon kautta ohjatuksi.
Jos käytössä on erittäin suuret suuttimet kuten monissa kiihdytysvehkeissä niin on ongelmallinen, mutta kyse on sitten jo yli 500 hp teholuokasta ja sitten kannattaa jo muutenkin siirtyä laitteisiin jotka osaa sequentaaliruiskutuksen.
Mutta ihan normaalissa virityskäytössä on täysin toimiva laite, vaatiinee kylläkin käyttäjältään huomattavasti paneutumista tai jonkun kaverin joka osaa tuota värkätä.
Hintaluokka ei mun mielestä ole likimainkaan sama jos verrataan esim hestecciin mikä on säädettävien ruiskujen halvimmasta päästä. Vai onko 100-200e ja 1000-1500e sama asia???? Jos haluaa sijoittaa hestecin verran rahaa niin voi vaikka tuoda mulle projektinsa niin värkkään kyllä MS:n paikkaansa ja ei tarvii ruiskujen niksejä opetella.
Mitä taas tulee käytettävyyteen niin ainakin kaveri mikä on hesteciä käyttänyt antoi positiivisen lausunnon megatunen käytöstä => erilainen mutta ei yhtään sen hankalampi.
no kyllä noilla kohdistuksien jälkeen niin moottori käy paljon tasasemmin ja tottelee kaasua herkemmin.
Ja mitä tohon hesteciin tulee. Täälläpäin isot pojat käyttää paljon haltecin järjestelämää turbo koneissa. Ja kaveri katteli tota ms:ää ja sano et ei pitäis olla mitään ongelmia.
sillä on itellä ta-22 celica ja 18rg kone 465hv/600nm
Ja mitä tohon hesteciin tulee. Täälläpäin isot pojat käyttää paljon haltecin järjestelämää turbo koneissa. Ja kaveri katteli tota ms:ää ja sano et ei pitäis olla mitään ongelmia.
sillä on itellä ta-22 celica ja 18rg kone 465hv/600nm