Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
eli millä ladan oikein saa rikki? en tarkoita tahallista rikkomista,vaan käyttö virheet?yms..
mikä olennaisille rikkoutumisille on syynä? ajotapa?materiaali?
sillain kun omaa ajelen,niin ei vikoja ole ollut..yksilö? vai mistä johtuu?
kun joissain ladoissa tuntuu niitä vikoja olevan..
sergei 1200L kirjoitti: eli millä ladan oikein saa rikki? en tarkoita tahallista rikkomista,vaan käyttö virheet?yms..
mikä olennaisille rikkoutumisille on syynä? ajotapa?materiaali?
sillain kun omaa ajelen,niin ei vikoja ole ollut..yksilö? vai mistä johtuu?
kun joissain ladoissa tuntuu niitä vikoja olevan..
Huoltojen laiminlyönti on aika kova sana, ja halvassa autossa on varmaan suurempi kiusaus joillakin "säästää" tuossakin...
Kuskinpenkin saa kyllä hajalle sekunneissa jos antaa jollekkin tietämättömälle, aina vääntävät vipua just väärään suuntaan nuppi punaisena
Latan kopan saa myös ihan mukavasti rikki kun ei pese ja vahaa sitä, eikä viitsi yhtään ruostesuojailla pohjaa tai edes pestä sitä joskus.
Koneenkin saa kuulostamaan kivalta kun ajaa aina niillä viiden €uron mineraaleilla ja paskalla suodattimella, tietysti unohtamatta liian pitkiä vaihtovälejä. Joku on kyllä selkeesti noudattanut noita oppeja mun ladassa.
Jonkunmoisella lata-kokemuksella voin sanoa että melkein mikä tahansa voi hajota, jos se on hajotakseen
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
omaan perustuu huollot vain öljyjen/nesteiden pinnan tarkistuksiin.
ja maltillinen ajotapa..siis liikenteen mukana.. jotenkin kaasu pedaali on"tottunut" ajoon.kulkee kivasti liikenteen seassa..siis pinta kaasulla...tosin ei kaasun painaminen paljoa auta..mutta mitäs sitä vanhaa kiusais..
vaikka tuo lada tuntuu ottavan jenkaa herkästi,niin ei ole viitsinyt "tappeja" ottaa..on sen verran autoja saanut korjailla.. olkoon se mikä hyvänsä auto..
sergei on kyllä hinta/laatusuhde pelannut kun ihmisen mieli..
Lada110 kirjoitti:1300 remmikone menee aikas helposti sököks kun vetää motaria lusikka pohjassa 4lovisella lootalla...... 2xKonetta menny samalla tavoin....
mä ihmettelenkin millä se Kimi sai poltettua aikoinaan niitä Ladan koneita. Eikä se näytä Mersun konekaan kestävän
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Lada110 kirjoitti:1300 remmikone menee aikas helposti sököks kun vetää motaria lusikka pohjassa 4lovisella lootalla...... 2xKonetta menny samalla tavoin....
Kyllä meitin vastaava kone sen kesti mutta ei sit kestäny sitä, kun kampiakselin mutteri tipahtanut pois joskus
...muuten tollanen 1300:n remmikone ottaa jenkaa aikast kivasti motarilla. Loivaan alamäkeen kaveri vedätti niin pitkälle, että viisari ei enää liikkunut mutta kierrokset viel nousivat
Ei kuulemma siinä vauhdissa sitten irroiteta kättä ratista tai muutenkaan hengitetä raskaasti
...niin ja just sillä nelilovisella askilla nämäkin vedot.
No liika sytkä ennakko ahtoihin nähden tuntuis hajottavan kannentiivisteen tai määnät, ajovirheellä sai katon rikki ja väkivaltaisella käytöllä vaihteensiirtäjän kieroon. Ilman jäähdytn nesteitä ajolla taas ei mitään tuntuisi hajoavan.