Kokemusta löytyy -83 vuoden 99 saapikkaasta. Heikkoja paikkoja tuntuu olevan erityisesti virranjakajan pyörijä joka pääsee pienen muovilirpakkeet murtumisen jälkeen pyörimään akselissaan vapaasti ja samalla sytytys menee tietysti pieleen. Kolmekohan noita pyörijöitä olisi nyt noin vuoden aikana hajonnut, tietysti ajokin on ollut kovaa mutta herkkiä tuntuvat olevan. Viimeinen pyörijä on kestänyt hyvin kun se liimattiin pikaliimalla kiinni.
Vaihteisto on toinen heikko paikka, ensin pakki rupesi hyppimään pois paikaltaan ja sitten hajosi vaihteensiirrintangon kuminivel tulipellin takaa. Se korjattiin letkuklemmarilla, jonka jälkeen laatikkoon iski hammaspeikko ja rattaat koittivat karata apukuskin puolelta vetarin laipan kohdalta. Eipä siis liiku enään tuo vehje.
Etuvetoinen auto ja käsijarru etupyörissä.. Ei siis kuullosta kovin kivalta, onneksi 2 litrainen kone kuitenkin antaa noinkin painavalla rotiskolle kohtalaisesti vauhtia ja auto käyttäytyy vielä vähän yliohjaavasti joten kyllä sillä päästelee.
Vetarit vaikuttavat äärimmäisen kestäviltä, niitä ei saatu rikki, eikä edes lonksumaan vaikka kyseessä oli 350tkm ajettu yksilö. Myöskin alusta vaikuttaa kestävältä, useamman metrin loikista tulee vain pää kipeäksi jos istuu takapenkillä koska pää tosiaan osuu kattoon, mutta edessä ei ole onneksi sitäkään harmia.
Kone kestää kierroksia hyvin, meteli on tosin kova mutta ei se vaan hajoa.
http://koti.mbnet.fi/ba3/Peltoautoilua/hyppy%e423.avi
http://koti.mbnet.fi/ba3/Peltoautoilua/ ... e4htee.avi
http://koti.mbnet.fi/ba3/Peltoautoilua/Saab%20incar.avi