onko jollain IHI RHB5:n ahdin slarpassa kiinni? tossa kun olen koitellut niin todella huonosti lähtee mukaan,mutta toisaalta vakio kaasari varmaan sekoaa kun paineet nousee,alkaa jossain 3000rpm ahtamaan ja maksimissaan jotain 0.2bar ahtaa...oli muutenkin ennen turboa kyllä tuon tapaisia ongelmia... ei minkäänlaista puhtia,bensa suodattimen vaihdon jälkeen ja uusien pumppujen jälkeen alkoi hiukan paremmin toimia...voiko kaikki johtua tuosta paskasta orkkis kaasarista...(uutta odotellessa) koitin ottaa hukkaportin letkunkin irti,niin ei vaan ahda kuin 0.2bar...ja nyt kyllä kiersi 6500:kin... voi paaaska..pako pesä on hiukan halki...voiko johtua noin paljon siitä...
Kaikkihan noi t03 mallin garretitkin on halki ja hyvin ne pelaa.
Kun torakatkin kuolevat, ladat ovat vielä jäljellä Turbopakosarjoja, imusarjoja, painekoteloita ja ahtoputkia
-Lada 1200L ikuisuus projekti
-Bmw e28 524TDst projekti (EvoII)
-vw vento 1.9TD käyttis
-Opel corsa a 3D 1.2n
joo sitä meinasin,on ollut ennenkin halki pesät..ootan et saan solexin niin sitten koitetaan uudestaan.mulla on lotuksen säädin ja 2 bensapumppua.aluksi ei toiminut ollenkaan uudella ruiskun pumpulla ,kun se ei imenyt ite,sit laitoin pienen pumpun "työntämään" isolle pumpulle,niin alkoi toimimaan.paineista en kyllä tiedä...ja jarruttaako se pikku pumppu nyt siellä?pikkuinen on kaasari koneen orkkis pumppu.
tai sitten koitan viedä pumpun auton alle,kun nyt se on tavaratilassa,ja joutuu pumppaamaan koko ajan "ylämäkeä",niin josko se olis alla niin ei tarttis pikku pumppua..