Tyttö kehui!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Lada Scandinavia

Tyttö kehui!

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Eilen kylämme keskustassa kun lähdin kirpputorin pihalta, niin koulutyttö huusi minulle, että hiano auto!
Kuulin selvästi, kun ikkunani oli auki. Tästä jäikin hyvämieli.
Jos olisin teini, niin olis tarvinnut pongata tyttö kyytiin.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

katoitko ettei jossain ihan vieressä ollut joku mustangi tai dx corolla, jos vaikka huusikin vähän ohi :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Ladahan erottuu joukosta, sanoisin melkein aina edukseen :roll: tietysti kuskinkin ulkonäkö vaikuttaa asiaan... :wink:
warre 353w sedan,
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Ei vaikuta kuskin ulkonäkö asiaan. 8)
Ainakin minun lada kääntää päät ja saa kehuja vaikka kuski sopisi paremmin rullatuoliin ulkonäkönsä puolesta..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Kesä tulee, hameenhelmat nousevat ja mieli kevenee.

Eilen joku keski-ikäinen miesporukka istuskeli ABC:llä syömässä ja ajoin siihen lähiruutuun seisoskelemaan ja kuulin seuraavanlaisen keskustelun:

-Kato Lada!
-On se kova jätkä
-Niin on, leopardit ja kaikki

Eka aloitti, toka jatkoi ja kolmas teki loppuyhteenvedon että miksi ja tosiaan kuskikin on enemmän jotain venäläinen syöpälapsi -osastoa.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä ajelin Nivalla meiän pellolla niin naapurin poika (oisko jotain 12-13 v?) huusi että hieno auto 8)

Kyllä sen ikäsen pitäs jo tietää että noi on ryssän romuja ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

Nonnis kirjoitti:Mä ajelin Nivalla meiän pellolla niin naapurin poika (oisko jotain 12-13 v?) huusi että hieno auto 8)

Kyllä sen ikäsen pitäs jo tietää että noi on ryssän romuja ;)
Vai niin :? :D :D
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
juha_petteri

Viesti Kirjoittaja juha_petteri »

Puolitoista vuotta sitten kävi niin, että olin messuilla Helsingissä ja tuli kesken päivän käyntiä hotellilla Katajanokalla. Kun kurvasin siihen parkkikselle puku pykälässä ja aurinkolasit päässä, niin just kohalla ollut venäläinen, hieman päihtynyt miesporukka, puhkesi aploodeihin ja tuli kättelemään kun astuin ulos autosta. Hieman hymyilytti. Ylpeällä tavalla tietty.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Sattuuhan sitä. Pari vuotta sitten olin mökillä satakympillä. Serkkuni tuli 8 ja 10 ikäisten poikiensa kanssa käymään. Vekarat kysyivät ensiksi millainen auto sulla on( satakymppi oli auringon suojassa puskan takana, pojat näin eka kerran) sanoin lada, pojat siihen, lada on huono auto. No pojat kävi kurkkaamassa satakymppiä puskan takana, kohta kuului, eihän toi ole lada. Minua hymyilytti, tuon ikäiset pojat on viisaita 8)
warre 353w sedan,
Mikko K

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kyllä saa kuulla kaikenlaista huutelua kun lada:lla ajaa, hyvässä kuin pahassakin :) Enempi kuitenkin hyvässä 8)
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

meitä muisti kehua vain poliisi ja sekin oli vähän äkäne... kuulemma pakoputkivuotaa (no entä sit) ja takavalot pimeenä (vilkut toimi ja jarruvalot) sit liiallisesta musiikinkuuntelusta yms.. eipä sakkoa antanu mut kivet uhkas ottaa... :roll: :roll:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Eipä mun larssia kukaan ole tullut kehumaan. Jopa nykyisen työharjoittelupaikan pomokin on nauranut katketakseen kun on bongannut minut ladan ratista. Ja kuinka monet kahvipöytäkeskustelut on saatu aikaan ladasta samaisessa työpaikassa, usein sääliviä juttuja tai muuta älytöntä mukahauskaa läppää. Noh mun palaute on sitten myös ollut yhtä tasokasta :lol:

Ei kukaan tavis tätä harrastusta voi ymmärtää tässä laajuudessa, pitäisivät täytenä sekopäänä....luulevat että mä vain "ajan" ladalla, mutta eihän se näin todellisuudessa ihan mene....senkus pitävät hulluna, omapahan on ongelmansa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

Paljon noi ladat tuntuvat herättävän kiinnostusta ja muistoja ihmisissä. Varsinkin pyöreälamppuisen ladan nähdessään monet vanhemmat ihmiset kertoilevat talvikokemuksia ladoista, aina on lähdetty käymään ja autettu samalla naapuritkin tien päälle. Karuja vehkeitä kuulemma, mutta toimivia. Poliisit on enemmän esittäneet negatiivia mielipiteitä, kuten eräätkin kehuivat kaalihakkuriksi ja meinasivat kortinkin viedä kun vein kaverin baarin oven eteen..

Nuoret henkilöt ovatkin asia erikseen, toiset ovat hämmästyneitä miksi ajan tuollaisilla ryssän romuilla (itseasiassa minuakin välillä ihmetyttää mikä tuossa pyöreälamppuisessa niin kovin viehättää, mutta kyllä se vaan aina on niin kiva laite). Harvat henkilöt eivät ihan periaatteestaan suostu ladan kyytiin, paitsi juovuksissa ja myöhään yöllä. Kovin tylsää tämä autoilu olisi jollakin 1.6l massarollalla jossa vaihdetaan vain öljyt 10tkm välein.
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Destor sinä oletkin ymmärtänyt koko Ladan idean ja sitähän ei voi yhdellä lauseella ilmaista. Toiset ei ymmärrä vaikka rautalangalla vääntäis. Mun pihalla täs viikko sitten eräs perheellinen mies istahti Ladaani ja sanoi, että hän istuu ekakerta Ladassa ja nyt hän hieman ymmärtää miksi sulla on Lada. Ladasta kun mies nousi, niin sanoi, että pitäiskö hankkia tällainen auto ja jutella vaimon kanssa myös. Sanoin, että näin kannattaa toimia, koska on vain yksi elämä.
Vastaa Viestiin