Sivu 1/1
Fiatin tekniikka Ladaan
Lähetetty: 9.4.2006 18:46
Kirjoittaja Kamrat
Rojektinahan oli laittaa Fiatin tekniikka laaboriin. Kuinkas paljon on joutunut lyhentämään Fiatin Laatikon irrotushaarukkaa, että mahtuu paikalleen?
On meinaa aika v-mäinen homma sovitella. Kytkin tulisi vaijerikäyttöiseksi.
Joku kyseli aikaisemmin tukevampaa tukea lootan takaosaan. Tässä mun sovellus:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... m=92&pos=3
Lähetetty: 9.4.2006 19:01
Kirjoittaja kapa
Itse moukaroin kardaanitunnelia sen verran että irrotushaarukka sopi liikkumaan siellä.
Re: Fiatin tekniikka Ladaan
Lähetetty: 9.4.2006 20:40
Kirjoittaja 1800tc
[quote="Kamrat"]Rojektinahan oli laittaa Fiatin tekniikka laaboriin. Kuinkas paljon on joutunut lyhentämään Fiatin Laatikon irrotushaarukkaa, että mahtuu paikalleen?
On meinaa aika v-mäinen homma sovitella. Kytkin tulisi vaijerikäyttöiseksi.
Joku kyseli aikaisemmin tukevampaa tukea lootan takaosaan. Tässä mun sovellus:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... m=92&pos=3[
-mistä fiatista toi keskimmäinen laatikko missä on ladan kytkinkoppa.kiinnostais vaan ku itellä samanlainen ladassa.
Lähetetty: 9.4.2006 22:34
Kirjoittaja Kamrat
Itse moukaroin kardaanitunnelia sen verran että irrotushaarukka sopi liikkumaan siellä.
Kummalloko puolen sulla on kytkinkäpälä? Mulla on kuskin puolella, ei oo tilaa.
Ladagallerian kuvan laatikoiden alkuperästä ei tietoa. On tullut erään kaupan mukana.
Lähetetty: 9.4.2006 22:38
Kirjoittaja kapa
Kuskinpuolella se mullakin oli, miten ahdasta sulla siellä sitten on? Kyllä mä sinne lekalla sain riittävästi tilaa, ei siihen liiemmin tyhjää jäänyt mutta mahtui käpälä kuitenkin liikkumaan vapaasti.