Fiatin tekniikka Ladaan

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Kamrat

Fiatin tekniikka Ladaan

Viesti Kirjoittaja Kamrat »

Rojektinahan oli laittaa Fiatin tekniikka laaboriin. Kuinkas paljon on joutunut lyhentämään Fiatin Laatikon irrotushaarukkaa, että mahtuu paikalleen?

On meinaa aika v-mäinen homma sovitella. Kytkin tulisi vaijerikäyttöiseksi.

Joku kyseli aikaisemmin tukevampaa tukea lootan takaosaan. Tässä mun sovellus: http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... m=92&pos=3
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Itse moukaroin kardaanitunnelia sen verran että irrotushaarukka sopi liikkumaan siellä.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
1800tc

Re: Fiatin tekniikka Ladaan

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

[quote="Kamrat"]Rojektinahan oli laittaa Fiatin tekniikka laaboriin. Kuinkas paljon on joutunut lyhentämään Fiatin Laatikon irrotushaarukkaa, että mahtuu paikalleen?

On meinaa aika v-mäinen homma sovitella. Kytkin tulisi vaijerikäyttöiseksi.

Joku kyseli aikaisemmin tukevampaa tukea lootan takaosaan. Tässä mun sovellus: http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... m=92&pos=3[

-mistä fiatista toi keskimmäinen laatikko missä on ladan kytkinkoppa.kiinnostais vaan ku itellä samanlainen ladassa.
Kamrat

Viesti Kirjoittaja Kamrat »

Itse moukaroin kardaanitunnelia sen verran että irrotushaarukka sopi liikkumaan siellä.
Kummalloko puolen sulla on kytkinkäpälä? Mulla on kuskin puolella, ei oo tilaa.

Ladagallerian kuvan laatikoiden alkuperästä ei tietoa. On tullut erään kaupan mukana.
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Kuskinpuolella se mullakin oli, miten ahdasta sulla siellä sitten on? Kyllä mä sinne lekalla sain riittävästi tilaa, ei siihen liiemmin tyhjää jäänyt mutta mahtui käpälä kuitenkin liikkumaan vapaasti.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Vastaa Viestiin