Sivu 1/1
ventiilin ohjaimet
Lähetetty: 24.3.2006 14:36
Kirjoittaja Team perseauki racing
elikkäs mitenkä on porukka muotoillu venan ohjaimia, kannattaako lyhentään kanvan tasalle vai muotoilla pää ? niin ja millä ja miten?
Lähetetty: 24.3.2006 15:36
Kirjoittaja OSmo
Muotoile se pää pisaran muotoiseksi. Tukee venttiiliä eikä aiheuta turhaa pyörteilyä.
Lähetetty: 24.3.2006 15:36
Kirjoittaja OSmo
... nii ja mulkkumirkeli on kova sana kaikkeen..
Lähetetty: 25.3.2006 11:43
Kirjoittaja Team perseauki racing
niin ja tuohon kanteen tulee 4 piste ruutta kiinni... onko tuolla jotain vaikutusta kanavan muotoilun suhteen ?
Lähetetty: 25.3.2006 13:59
Kirjoittaja OSmo
Eiköhän se ole nois kaikis sillai perus sääntönä et mahdollisimman yhtenäistä ja tasaista pintaa ettei ala pyörteilee turhaan.. Kaasari vehkeis vaan imusarja/kanavat ei vissiin sais olla ihan peili kirkkaita ettei ala bensa pisaroimaan..
Lähetetty: 25.3.2006 18:40
Kirjoittaja destor
OSmo kirjoitti:Eiköhän se ole nois kaikis sillai perus sääntönä et mahdollisimman yhtenäistä ja tasaista pintaa ettei ala pyörteilee turhaan.. Kaasari vehkeis vaan imusarja/kanavat ei vissiin sais olla ihan peili kirkkaita ettei ala bensa pisaroimaan..
Edelleenkin seos muodostetaan jo kaasuttimessa, ja sitä ei enää imukanavissa kuulu korjailla. Jos näin on niin ollaan pahasti hakoteillä.
Lähetetty: 27.3.2006 20:31
Kirjoittaja Stefa
Kaasarikoneilla on tapa että seos pisaroituu imukanavassa jollei seoksen virtausnopeus ole riittävä. Karhea kanava aiheuttaa pyörteilyä kanavan reunoihin, jolloin seos ehkä pysyy homogeenisempänä matalilla nopeuksilla. Itse puhalsin kvartsihiekalla imukanavat. Ruiskukoneeseen kiilloittaisin kanavat jos vaan suuttimet on tähdätty lautaseen.
Jos tahtoo maksimivirtauksen niin ohjurit katon tasoon. Isompana hommana ohjurit pois, kanavan nosto ja ohennetut ohjurit täysimittaisena. Riippuu työn/rahan määrästä ja tehosta mitä tahdot.