ventiilin ohjaimet
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
ventiilin ohjaimet
elikkäs mitenkä on porukka muotoillu venan ohjaimia, kannattaako lyhentään kanvan tasalle vai muotoilla pää ? niin ja millä ja miten?
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Edelleenkin seos muodostetaan jo kaasuttimessa, ja sitä ei enää imukanavissa kuulu korjailla. Jos näin on niin ollaan pahasti hakoteillä.OSmo kirjoitti:Eiköhän se ole nois kaikis sillai perus sääntönä et mahdollisimman yhtenäistä ja tasaista pintaa ettei ala pyörteilee turhaan.. Kaasari vehkeis vaan imusarja/kanavat ei vissiin sais olla ihan peili kirkkaita ettei ala bensa pisaroimaan..
Kaasarikoneilla on tapa että seos pisaroituu imukanavassa jollei seoksen virtausnopeus ole riittävä. Karhea kanava aiheuttaa pyörteilyä kanavan reunoihin, jolloin seos ehkä pysyy homogeenisempänä matalilla nopeuksilla. Itse puhalsin kvartsihiekalla imukanavat. Ruiskukoneeseen kiilloittaisin kanavat jos vaan suuttimet on tähdätty lautaseen.
Jos tahtoo maksimivirtauksen niin ohjurit katon tasoon. Isompana hommana ohjurit pois, kanavan nosto ja ohennetut ohjurit täysimittaisena. Riippuu työn/rahan määrästä ja tehosta mitä tahdot.
Jos tahtoo maksimivirtauksen niin ohjurit katon tasoon. Isompana hommana ohjurit pois, kanavan nosto ja ohennetut ohjurit täysimittaisena. Riippuu työn/rahan määrästä ja tehosta mitä tahdot.
Vauhdin tae - alamäki