Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Kimmo86 kirjoitti:Pelleissä riittää ainakin vähäksi aikaa askartelemista.. Ruosteenesto käsittely ei tainnu olla kovin kummoista tehtaan jäljiltä?
Ei noissa pelleissä paljon tekemistä olisi. Pelkkää pintaruostetta lukuunottamatta tuota takakontin alapuolta jossa siis kaksi helppoa reikää. Hionta, vähän tasotusta pakkelilla ja maalaus niin tulisi nätin näköinen.
Pavlovits kirjoitti:Jos olet lyömässä lihoiksi, niin ilmoittelehan täällä myytävistä osista. Ainakin konepelti kiinnostaisi, ellei ole mätä ja on samanvärinen kuin minun.
Pidetään mielessä siltä varalta että leimalle ei saisi kohtuullisella työllä. Konepelti on hyvä.
Jokari_ kirjoitti:On kyllä tainnut Samara jäädä vähän huonolle hoidolle...mites tekniikka pelailee?
Tekniikka pelaa hyvin. Laatikko tuntuu hyvältä, laakista (ja herkästi) käymään, käynti tasainen, moottori ei heijaa. Jarrut toimivat hinatessa hyvin eivätkä edes puoltaneet vaikka seisontaa on takana pidemmänkin aikaa. Käsijarru pitää jämptisti eikä sitä tarvitse vetää paljonkaan. Näillä tehoillahan vetäisi vaikka vaunuakin
tän aiheen olis voinut jatkaa tuonne "kokemuksia halvasta samarasta"
tuttua Samaraa, kori ruosteessa, mutta tekniikka pelaa. tän yksilön myydään palstalla alkanut keskustelu onkin seuraamisen arvoinen, kuinka korkealle ilmaisen auton hinta tulee nousemaan ja vieläkö auto palaa liikenteeseen, kuka auton lopulta tarvitsee
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Olikohan toi vuosikerta 1995 tavallista huonompaa ruosteeneston suhteen? KUn mulla oli samanvuotinen Samara aikoinaan ja siinä joka paikka oli ruosteessa-ei ihan noin pahasti kuin toi kuvan yksilö. Olis pitänyt uusia melkein koko pohja ja jarruletkut, joten oli pakko luopua siitä ja lähettää hänet takaisin isiensä maille Sortavalaan! Tekniikka pelas kyllä! Vieläköhän kyseinen tykki kyntää Sortavalan katuja?