Kokemuksia Samarasta

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Kokemuksia Samarasta

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Ruskeasuolta tuli sitten haettua tuo Jasun Samara 3D -95 1,5i.
Antaapa kuvien kertoa.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Tänään käyttelin taas konetta lämpimäksi käyntiääni on nyt normaali, eikä mielestäni seisomisen kankeutta ole enää havaittavissa.
.
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Pelleissä riittää ainakin vähäksi aikaa askartelemista.. :lol: Ruosteenesto käsittely ei tainnu olla kovin kummoista tehtaan jäljiltä?
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Jos olet lyömässä lihoiksi, niin ilmoittelehan täällä myytävistä osista. Ainakin konepelti kiinnostaisi, ellei ole mätä ja on samanvärinen kuin minun.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Kimmo86 kirjoitti:Pelleissä riittää ainakin vähäksi aikaa askartelemista.. :lol: Ruosteenesto käsittely ei tainnu olla kovin kummoista tehtaan jäljiltä?
Ei noissa pelleissä paljon tekemistä olisi. Pelkkää pintaruostetta lukuunottamatta tuota takakontin alapuolta jossa siis kaksi helppoa reikää. Hionta, vähän tasotusta pakkelilla ja maalaus niin tulisi nätin näköinen.
Pavlovits kirjoitti:Jos olet lyömässä lihoiksi, niin ilmoittelehan täällä myytävistä osista. Ainakin konepelti kiinnostaisi, ellei ole mätä ja on samanvärinen kuin minun.
Pidetään mielessä siltä varalta että leimalle ei saisi kohtuullisella työllä. Konepelti on hyvä.
.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

On kyllä tainnut Samara jäädä vähän huonolle hoidolle...mites tekniikka pelailee?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Jokari_ kirjoitti:On kyllä tainnut Samara jäädä vähän huonolle hoidolle...mites tekniikka pelailee?
Tekniikka pelaa hyvin. Laatikko tuntuu hyvältä, laakista (ja herkästi) käymään, käynti tasainen, moottori ei heijaa. Jarrut toimivat hinatessa hyvin eivätkä edes puoltaneet vaikka seisontaa on takana pidemmänkin aikaa. Käsijarru pitää jämptisti eikä sitä tarvitse vetää paljonkaan. Näillä tehoillahan vetäisi vaikka vaunuakin :wink:
.
Sepesusi
Viestit: 328
Liittynyt: 14.5.2005 22:16
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sepesusi »

On tainnu unohtua hoito kokonaan, luulin että mulla oli ruosteinen 11v sammu aikoinaan.Tuohon verrattuna oli loistokunnossa :D
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tän aiheen olis voinut jatkaa tuonne "kokemuksia halvasta samarasta"

tuttua Samaraa, kori ruosteessa, mutta tekniikka pelaa. tän yksilön myydään palstalla alkanut keskustelu onkin seuraamisen arvoinen, kuinka korkealle ilmaisen auton hinta tulee nousemaan ja vieläkö auto palaa liikenteeseen, kuka auton lopulta tarvitsee :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Lada Scandinavia
Viestit: 1655
Liittynyt: 12.7.2005 18:17
Paikkakunta: Turun tienoo

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Tuossa Samarassa on pesukerrat jääneet todella vähiin. Jotenkin tuttu pihamaa!
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Mulla olis myydä tohon osaa. UUsi pelkääjän puolen ovi ja muoviset helmalevikkeet.

Ja halvalla.
Lada rules
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Eihän tuohon sellaisia tarvitse :lol:
.
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

noose01 kirjoitti:Eihän tuohon sellaisia tarvitse :lol:
Mutta jos vähän tuunais (sais helmojen alle ruosteet piiloon. Ja toki ovi vois olla ruosteetonta mallia :lol: :lol: .
Lada rules
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Se ei ole ruostetta, tämä Samara vain sattuu kukkimaan enemmän kuin paikallinen kukkakauppa :lol:
.
hartsa1976

Viesti Kirjoittaja hartsa1976 »

Olikohan toi vuosikerta 1995 tavallista huonompaa ruosteeneston suhteen? KUn mulla oli samanvuotinen Samara aikoinaan ja siinä joka paikka oli ruosteessa-ei ihan noin pahasti kuin toi kuvan yksilö. Olis pitänyt uusia melkein koko pohja ja jarruletkut, joten oli pakko luopua siitä ja lähettää hänet takaisin isiensä maille Sortavalaan! Tekniikka pelas kyllä! Vieläköhän kyseinen tykki kyntää Sortavalan katuja? :o
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Pohja on tutkittu eikä sieltä löytynyt reikiä, ainut on takapellissä tuosta rekkarikilven reistä alaspäin. Jarruputket ovat myös ehjät/hyvät.
.
Vastaa Viestiin