Onko kukaan purkanut ikkuna nostimen?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
JouniS

Onko kukaan purkanut ikkuna nostimen?

Viesti Kirjoittaja JouniS »

Mulla on Samarasta rattaat rikki kuskin puoleisessa ovessa, näyttäis olevan ratas paketti kasattu niin että sitä ei saa ehjänä auki, onko kokemuksia?
Pystyykö osaa ylipäätään vaihtaa? näyttää se vaijerihässäkkä sellaiselta että ei viitsisi lähteä purkamaan, tippuu vielä koko ikkuna.
Jos en muuta keksi hitsaan tapin siihen itse vaijeri-rullaan ja teen oven sisustuslevyyn uuden reijän, meinaan nimittäin ajaa tolla kesälläkin ja joku on maalannut sen aikoinaan matan mustaksi, mikä on sinänsä hieno väri, mutta kerää lämpöä aika lailla, eli ois kiva saada luu ulos! :?:
laurinko

samara nostaja

Viesti Kirjoittaja laurinko »

Osia ei saa. koko komplekti vaihdettava. Konelassa vaihdeltiin koko nippu,mutta erityisen vikaherkkä systeemi ei ole.

Samarassa tulee katsoa että lasi kulkee suoraan ja että kiskot on liukkaat.
JouniS

Kiitos!

Viesti Kirjoittaja JouniS »

Totahan mä pelkäsin.
Vika on syntynyt edellisen omistajan mukaan niin että ensin lukkopesä oli tippunut vauhdissa pois, siitä johtuen lukituksen vivut on jääny ikkunan tielle ja kun sitten väkisin on yritetty avata ikkunaa kammesta rattaat on vioittuneet. Perkasin jo vivut pois tieltä.
Vastaa Viestiin