Ei tästä tule nyt yhtään mitään

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
ChargerSpeed

Ei tästä tule nyt yhtään mitään

Viesti Kirjoittaja ChargerSpeed »

Toi larva hajoo kokoajan
eka menee sytkä vehkeet
sitten bensapummpu
ja taas sytkä
ja nyt vaihdelaatikko
ja nämä kaikki 1kk aikana

olisikohan penkin ja ratin välissä vika :lol:
kun kylälläkin kuulemma tuntemattomat ihmiset puhuvat
kovaäänisestä ladasta joka ajaa hirveen lujaa ja aina luisussa joka paikassa. :lol:
en mä osaa ajaa hiljaa ja luisu on elämän tapa.
OSmo

Viesti Kirjoittaja OSmo »

Ei ladalla voi eikä kuulu ajaa hiljaa! Sul on oikea tyyli! Ei muuta kuin isompi varaosa hylly!!
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

eihän tälläset ryssän romut voi mitää kestääkään, itellä on kans autot koko aika ihan raatona, mutta mutta, kyllä näissä Ladoissa on yleensä käyttäjän vika (väärin käytetty, huollot laiminlyöty) jos ei toimi, länsiautot voi hajota itelläänkin :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Suht rauhallisesti ajelemalla lada kyllä kestää...kierroksia saa ja pitää käyttää mutta ei mitään 24/7 kaasupohjassa ajoa...siksi en tuolla omalla enää revittelekään koska tiedän että se leviää käsiin (kone&aski) noin. En saa mitään nautintoa siitä koska tuo kone pitää ihan hirveetä kilkatusta&rahinaa& ties mitä isoilla kierroksilla. Terveempää konetta kyllä kehtaisi karjuttaa silloin tällöin.

Siitä harvinainen amisladailija minä siis olen...minen vedä täysiä kylmällä koneella niinkuin eräät, minen vedä koko ajan lintta lattiassa niinkuin eräät jne.

Pahasti OT mutta sanoinpahan sanottavani :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
jaakko85

Viesti Kirjoittaja jaakko85 »

OSmo kirjoitti:Ei ladalla voi eikä kuulu ajaa hiljaa! Sul on oikea tyyli! Ei muuta kuin isompi varaosa hylly!!
Hohhoijjaaa... :roll:
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

ei mul oo mitää hajonnu ku jäällä ladalla ainoastaan tais mennä 1200L kone paskaks tai sitte nokkaketjun kiristäjä ku kolkotti aivan woihan wanha wihtahousu
kone kesti 2 talvee mut koneel oli ajettu varmasti aika paljon vei öljyä ja sillei!! se on kumma ku saatte ladoja kadulla rikki ku ei mee rikki pellolla mitää tai jäällä :)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

onhan itsellänikin ollut sitä sun tätä noissa ladoissa mutta virittämisen myötä kestävyys laski huomattavasti, mutta vakiota 1200cc ladaa en puolessa vuodessa saannut millään hajalla vaikka se laulu autona olikin ja sille annettin välistä kunnolla kenkää.tosin virkavalta oli hiukka erimieltä kaasujalasta.tästä on monesti puhuttu että lada kyllä jaksaa vääntää mutta isolla pykällä vedättämällä hajottaa vaihdelaatikon ja karstaa koneen...
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Paaliin vaan ja parempaa alle. Autoja nämä vaan on. Tehty palvelemaan ihmistä, eikä päinvastoin. Pittää sen auton ilman jatkuvaa rassaamista toimia.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
ChargerSpeed

alkaa oikeen itkettään kun lumet lähtee, ei jaksa lada enään sutia :cry:
täytyy hankkia nyt se turbokone ylin haave olis 1600cc, takomännät, tehty kansi, 40mm tuplat, turbosatsi, kunnon imusarja,välijäähdytin, rosterivenat, jäykät venajouset, sintterikytkin, välitetty laatikko, turbokäyttöön sopiva virinokka, putkisto, turbona pyörisi Schwitzer S2b/S2a hybridi a:n akselilla ja pienennetyllä pakokotelolla. tollasta ahdinta mun tuttu suositteli alan ammattilaisena.
Ite sen kylläkin rakentaisin mutta se tasapainottaisi sen vaan.
Rahaa menis mutta ei haittaa riemulla ei ole enään rajaa kun noi kilkeet koneessa olis kii ääähhh Just dreaming :|

Mutta jonain päivänä vielä mersut kattoo mun takalyhtyjä :twisted:

Jes mää oon renkaiden potkija :D
Lahna

Viesti Kirjoittaja Lahna »

ChargerSpeed kirjoitti:alkaa oikeen itkettään kun lumet lähtee, ei jaksa lada enään sutia :cry:
täytyy hankkia nyt se turbokone ylin haave olis 1600cc, takomännät, tehty kansi, 40mm tuplat, turbosatsi, kunnon imusarja,välijäähdytin, rosterivenat, jäykät venajouset, sintterikytkin, välitetty laatikko, turbokäyttöön sopiva virinokka, putkisto, turbona pyörisi Schwitzer S2b/S2a hybridi a:n akselilla ja pienennetyllä pakokotelolla. tollasta ahdinta mun tuttu suositteli alan ammattilaisena.
Ite sen kylläkin rakentaisin mutta se tasapainottaisi sen vaan.
Rahaa menis mutta ei haittaa riemulla ei ole enään rajaa kun noi kilkeet koneessa olis kii ääähhh Just dreaming :|

Mutta jonain päivänä vielä mersut kattoo mun takalyhtyjä :twisted:

Jes mää oon renkaiden potkija :D
Ja sitten sitä rahaa vasta meniskin.
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Mikkoo

Viesti Kirjoittaja Mikkoo »

Jokari_ kirjoitti:Suht rauhallisesti ajelemalla lada kyllä kestää...kierroksia saa ja pitää käyttää mutta ei mitään 24/7 kaasupohjassa ajoa...siksi en tuolla omalla enää revittelekään koska tiedän että se leviää käsiin (kone&aski) noin. En saa mitään nautintoa siitä koska tuo kone pitää ihan hirveetä kilkatusta&rahinaa& ties mitä isoilla kierroksilla. Terveempää konetta kyllä kehtaisi karjuttaa silloin tällöin.

Siitä harvinainen amisladailija minä siis olen...minen vedä täysiä kylmällä koneella niinkuin eräät, minen vedä koko ajan lintta lattiassa niinkuin eräät jne.

Et enää revittele.. uskosinko tuota :lol: :wink:
ChargerSpeed

Käykää kurkkaan mun larkkeria ladagalleriassa se on tolla nimellä siä.
Jokari

Mikkoo kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti:Suht rauhallisesti ajelemalla lada kyllä kestää...kierroksia saa ja pitää käyttää mutta ei mitään 24/7 kaasupohjassa ajoa...siksi en tuolla omalla enää revittelekään koska tiedän että se leviää käsiin (kone&aski) noin. En saa mitään nautintoa siitä koska tuo kone pitää ihan hirveetä kilkatusta&rahinaa& ties mitä isoilla kierroksilla. Terveempää konetta kyllä kehtaisi karjuttaa silloin tällöin.

Et enää revittele.. uskosinko tuota :lol: :wink:
Ehän minä hurjastele :oops:

Ajelen kyllä niin että ei jalkoihin jäädä...tosin sekään ei näytä aina riittävän näille kiireisille nykyihmisille :?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Kyllä tulee revitettyä välillä mutta ei koskaan kylmällä koneella tai muutenkaan ihan talla pohjassa. Ja maantiellä ei todellakaan jää jalkoihin, siitä pitää 1500cc voimanpesä huolen. Hyvin on toiminut tähän asti, joten jatketaan samaan malliin.
Jokari

Kyllä on taas syyllinen olo kun tuli vähän kierrätettyä ladaa kylmänä, ei tosin paljon mutta kuitenkin :oops: :oops: Nyt saa luvan riittää taas vähäksi aikaa, viimeaikoina on tullu ajeltua varsin reippaasti. 125 motarilla on jo pelottava vauhti, kun ei oo taas pitkään aikaan ajanu noin kovaa :wink:

Kone on alkanu tuntua taas timmimmältä ja hiljasemmalta kun on reippaammin ajellut. Ihme mylly :roll:

Vastaa Viestiin