Sivu 1/1

röppää märällä

Lähetetty: 28.2.2006 14:22
Kirjoittaja kissimissi
onko jollakulla konstia korjata röpeltämisongelmaa kostealla kelillä 1700i ladaan? sytkäosat ovat kaikki uusia paitsi puolasatsi (suorasytytys) luulen että puolat kenkkuilee kosteudesta....?

Lähetetty: 28.2.2006 15:02
Kirjoittaja OSmo
Ei kai siinä suorasytkää vakiona ole?

Lähetetty: 28.2.2006 15:06
Kirjoittaja mickey-69
Kyllähän noissa tuppaa sellainen olemaan...., ja jopa ihan vakiona... :wink:

Lähetetty: 28.2.2006 15:09
Kirjoittaja OSmo
No jopas jotain! :o

Re: röppää märällä

Lähetetty: 28.2.2006 15:41
Kirjoittaja cassu
kissimissi kirjoitti:onko jollakulla konstia korjata röpeltämisongelmaa kostealla kelillä 1700i ladaan? sytkäosat ovat kaikki uusia paitsi puolasatsi (suorasytytys) luulen että puolat kenkkuilee kosteudesta....?
Tuo onkin muuten kinkkinen juttu, ei oikein sytkän puolelta osaa ajatella enää mitään tuollaisen oireen aiheuttajaa. Melko omituista olisi jos moinen puolasta johtuisi - kaikkihan on mahdollista mutta silti...

Ettei vaan kosteutta pääse jostain polttoaineen sekaan / seokseen? (Muualta kuin ilmanputsarista). Normaaliahan se on että Lada toimii vähän niinkuin kelien mukaan, mutta ei sentään pitäisi röpeltää. Pätkiikö tuolloin selkeästi sytkä vai tuntuuko moottori tukehtuvan?
Meinaan vaan että harmi kun ei kovin hyvin tunne tuota ruiskua, jospa siinä on joku heikko kohta joka sotkee polttoaineensyöttöä / seoksia kosteuden takia. Tosin tuolloin luulisi Check Engine-valon syttyvän...

Lähetetty: 28.2.2006 20:54
Kirjoittaja Stefa
Anturit ja niiden liitokset?

röpellys.

Lähetetty: 1.3.2006 5:23
Kirjoittaja vazili 2107
Tjooh.. Toi voi tosiaan johtua sieltä puolien puolelta.. Vaihdoin aikoinaan
orkkistulpanjohdot uusiin ja huomasin kuinka pahasti ne puolien SAE-liitti-
met olivat ruosteessa :shock: No puhdistin ne ja nikkelitahnaa päälle niín
ei ollut sen koommin ongelmia , mutta outo ilmiö kuitenkin..No toisaalta o-
len bongannut perinteisissäkin jakajallisissa systeemeissä pahaa hapettu-
maa puolan sytytysjohtimessa, että ehkä meidän rankat pohjoiset olosuh-
teet vaikuttavat tuohon..Tosin joku hapettunut anturinliitinkin voi olla syy.